مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت:پرداخت خسارت به ذینفعان حادثه نیریز آغاز و خانواده های بازماندگان سربازان فوت شده و مصدومان این حادثه به منظور دریافت غرامت می توانند به شعبه شیراز بیمه ایران مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در مراسم عیادت از مجروحین حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان نیروی زمینی به دره در نی‌ریز که در بیمارستان شهید رجایی شیراز انجام شد، عباس فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به اینکه دراین حادثه 23 نفر فوت شده و 22 نفر نیز به شدت مجروح شده اند،افزود: غرامت فوت‌شدگان به ذینفعان آنان شروع و همچنان پی‌گیری مساله درمان سایر حادثه‌دیدگان این سانحه مرگبار هستیم.

وی افزود: اتوبوس مورد بیمه در زمان حادثه حامل 45 نفر از سربازان وظیفه  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است که به غیر از فوت شدگان 13 نفر از مجروحان حادثه در بخش ICU  بیمارستان شهید رجایی فارس بستری بوده و تعدادی از آنان وضعیت بسیار وخیمی دارند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه درمحل تصادف حاضر و رسیدگی به این پرونده را شروع کرده ایم،تصریح کرد: اتوبوس مورد نظر ،دارای بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران با پوشش تعهدات جانی ثالث و حوادث راننده به میزان 2 میلیارد و200 میلیون ریال و تعهدات مالی 55 میلیون ریال است که ما به طور حتم به تعهدات خود در این ارتباط در کوتاه‌ترین زمان ممکن عمل خواهیم کرد.

فراشیانی درخصوص دلیل بروز این حادثه نیز گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی پلیس راهور ناجا  این حادثه به دلیل خواب آلودگی راننده اتفاق افتاده است و همچنین در لحظه حادثه این اتوبوس مازاد برتعداد ظرفیت قانونی مسافر داشته است.

وی اضافه کرد: ذینفعان این حادثه تاسف بار می توانند با ارائه مدارک اولیه شامل برگ اولیه حوزه انتظامی، کروکی افسر کاردان و اوراق پزشکی قانونی 50 درصد خسارت آسیب دیدگان و افراد متوفی را به صورت علی‌الحساب از طریق شعبه شیراز بیمه ایران دریافت کنند.

اتوبوس حامل سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت 1:20 بامداد اول تیرماه سال جاری در مسیرنی ریز به شیراز دچار حادثه و تعدادی از سربازان وطن دراین حادثه جان باختند.

حمید رضا جمالی زاده، مدیرکل بیمه ایران در فارس نیز ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های سربازان جان‌باخته گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بدون هیچگونه تشریفاتی مرحله اول پرداختی به سربازان جان باخته در شیراز انجام شد.

وی در پاسخ به خبرنگاران افزود: یک فقره چک به مبلغ ۵۰ میلیون تومان امروز به ۱۱ خانواده پرداخت شد و دو خانواده دیگر نیز صبح فردا در محل بیمه حاضر خواهند شد.

مدیرکل بیمه ایران در فارس تاکید کرد: کل مبلغی را که از جانب بیمه ایران به این خانواده ها پرداخت می شود ۱۹۰ میلیون تومان است که مابقی ۵۰ میلیون تومان نیز به زودی پرداخت می شود.

گفتنی است این حادثه که اتوبوس حامل سربازان پادگان ۰۵ کرمان که در محور سیرجان به نی ریز بر اثر خواب آلودگی در تاریخ ۹۵/۴/۱ ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد به دره سقوط کرد، ۲۲ نفر فوتی و ۳۰ مجروح به جای گذاشت.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =