معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 تهران از اجرای نصب صد تابلو جهت نما، برای رفع گره های ترافیکی در برخی معابر و اصلاح ترافیکی دو راهی قپان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تسهیل در تردد و رفع گره های ترافیکی احتمالی در منطقه 10 با نصب صد تابلو جهت نما از جمله اقدامات شهرداری برای بهبود و تسهیل ترافیک این منطقه است.

رضا زلفی ضمن اعلام این خبر با تاکید بر اجرای بهینه امور با استفاده از ملزومات و اعتبار تخصیص یافته، به برنامه های منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای روان سازی و کاهش بار ترافیکی، ایمن سازی و جلوگیری از تداخل حرکتی و تصادفات، رفع گره های ترافیکی و افزایش سرعت متوسط در منطقه، تهیه و نصب صد تابلو پرچمی جهت نما، در سال جاری در تقاطع های شطرنجی شکل منطقه امام نصب خواهد شد.
برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از جمله مخاطبی به نام "یعقوبی" نیز از مشکلات ترافیکی دو راهی قپان در جنوب منطقه 10 (جنوب غرب تهران) گلایه داشتند و گفتند دوربرگردانهای اشتباه، یکطرفه کردن مسیرهای دسترسی در اطراف این دوراهی و وجود تعداد زیادی از مراکز آموزشی، دبستانها و دبیرستانها باعث می شود در ساعات پیک ترافیک، این محدوده دچار راهبندان شود.
زلفی در پاسخ به این مشکل اعلام کرد: رفع مشکل ترافیک دوراهی قپان در دستور کار قرار گرفته است. لذا طرح اصلاح هندسی این معبر در دست مطالعه است و در صورت مساعدت پلیس راهور به زودی اجرایی خواهد شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام،من دانشجوی ترم آخر پرستاریم و ب دلیل فشار خون میتونم معاف بشم ولی میترسم با معافیت پزشکی هیچ جا استخدامم نکن و زحمات چندین سالم به باد بره و میخام با این حالم برم خدمت و هر صدمه ای بم وارد بشه رو بجون بخرم ولی زحماتم ب باد نره،لطفا یکی ب داد ما برسه،مریض شدیم جرم ک نکردیم،باتشکر