هواپیمایی آسمان با تکذیب خبر بدهی سنواتی شرکت آسمان به شرکت فرودگاه‌های کشور، اعلام کرد: در این رابطه هیچ حکم جلبی دریافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی هواپیمایی آسمان، روز گذشته خبری منتشر شد که طی آن یک عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، از صدور حکم جلب مدیرعامل هواپیمایی آسمان به دلیل نپرداختن بدهی خبر داده بود.

بر پایه این گزارش، در تبصره 23 روزنامه رسمی کشور مورخ چهارم خردادماه 1395 آمده است: دولت مکلف است که معادل بدهی حسابرسی شده شرکت خدمات هوایی کشور به دولت و شرکت‌های دولتی را با مطالبات از شرکت مذکور به استثنای بدهی‌های مالیاتی تا سقف 10 هزار میلیارد ریال تهاتر کند و خزانه‌داری کل کشور مکلف است معادل مبلغ مذکور را به حساب بستانکار و بدهکار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و شرکت‌های دولتی مربوطه منظور و با آنها تسویه کند.

این گزارش می‌افزاید: شرکت هواپیمایی آسمان یک شرکت دولتی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است و هر دو شرکت زیرمجموعه دولت بوده و از تبصره 23 مصوبه مجلس شورای اسلامی پیروی می‌کنند، بنابراین شرکت هواپیمایی آسمان بدهی سنواتی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ندارد و حکم جلب مدیرعامل هواپیمایی آسمان نیز تکذیب می‌شود.

در خاتمه این گزارش آمده است: طبق تبصره 3 قانون بودجه سال 1395 تمامی بدهی سنواتی آسمان که مربوط به دوران مدیرعامل سابق است، تسویه خواهد شد.

22539

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =