ایسنا نوشت: یک عضو جبهه پایداری معتقد است همدلی و جمع شدن گروه‌های سیاسی با یکدیگر دردی را از مشکلات کشور دوا نمی‌کند.

محمد اسماعیل کوثری در خصوص پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر برگزاری نشست ماهانه همدلی جناح های سیاسی و همکاری نیروهای انقلاب گفت:‌ این نیست که بگوییم برگزاری نشست های این چنینی اثری مثبتی ندارد اما اصل موضوع کشور  این موضوع نیست.

وی ادامه داد:  همه مردم مسئولان و مقام معظم رهبری متفق القول هستند که باید به مسأله بیکاری و فعال کردن اقتصادپرداخت و اگر این مسائل حل شود بعد از آن خوب است که جناح های سیاسی با هم بنشینند و با هم تعامل داشته باشند اما موضوع اصلی کشور این است که اقتصاد کشور فعال شود و همدلی گروه‌های سیاسی با یکدیگر دردی را دوا نمی‌کند.

این نماینده پیشین مجلس خاطر نشان کرد: مطرح کردن این موضوعات مشکل مردم را حل نمی‌کند و مردم به کار، وام ازدواج و دوری از بطالت نیاز دارند.

کوثری در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظر شما  نیازی نیست با همدلی و حاکم شدن آرامش در کشور به رفع مشکلات این چنینی پرداخت » تصریح کرد: بحث این است که هیچ موقع با کنار یکدیگر نشستن مشکلی حل نمی‌شود و این نشست ها اصل نیست و اصل حل مسائل و مشکلات اقتصادی است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    21 0
    از جبهه پايداري بيش از اين انتظار نميره
  • رامسری IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    23 0
    یه طوری میگی حل مشکلات اقتصادی انگار زمان نمایندگیت هرروز کارت شده بود حل مشکلات اقتصادی و بیکاری...نطق های آتشین و تنش زای شما تو مجلس یادمون نرفته...البته از برگزار کنندگان همایش دلواپسی غیر از این هم انتظار نمیره...پس لطفا شما دیگه حرف از حل مشکلات اقتصادی و بیکاری نزن