پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره خبر کشف بمب آتش‌زا در یکی از مساجد تهران ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کشف بمب آتش‌زا در مسجد کنی واقع در میدان هروی خبرنگار ایسنا در پیگیری از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت باخبر شد که چنین خبری صحت نداشته و کشف بمب در پایتخت از اساس کذب است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در این‌باره اعلام کرد: حوالی غروب آفتاب امروز در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر کشف بسته‌ای مشکوک به پلیس اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله ماموران و عوامل تیم چک و خنثی در مسجد کنی حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

پس از بررسی تیم چک - خنثی مشخص شد که چنین گزارشی از اساس کذب بوده و صحت ندارد. بنابراین خبر کشف بمب ساعتی یا هر نوع مواد منفجره دیگر در پایتخت کذب است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد، هیات‌ها، امامزاده‌ها و ... اعلام کرد که امنیت کامل در شهر و مراکز مذهبی برقرار است و پلیس در این شب در آماده باش است و تاکنون نیز هیچ مورد ناامنی در پایتخت گزارش نشده است.

پلیس پایتخت به شایعه‌سازان و انتشاردهندگان اخبار غیررسمی و کذب هشدار داد که برهم زدن آرامش عمومی جامعه تخلف بوده و با این افراد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مرکز همچنین از شهروندان نیز خواست تا اخبار را از منابع رسمی و موثق پیگیری کنند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =