مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طی تحقیقات به عمل آمده دلیل بروز حادثه تصادف اتوبوس حامل سربازان ارتش، کهولت سن راننده و فرسودگی اتوبوس بوده است.

 امیر احمدرضا پوردستان ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی شیراز و سربازان حادثه دیده در جمع خبرنگاران گفت: تحقیقات گسترده ای به عمل آمده که نشان از کهولت سن راننده و فرسودگی اتوبوس دارد که این مهمترین دلیل بروز حادثه برای سربازان است.

وی در خصوص تردد سربازان این مجموعه نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده، جابجایی سربازان ارتش از این به بعد با استفاده از خطوط ریلی انجام می شود که البته برای برخی از مناطق کشور این امکان وجود ندارد اما هماهنگی های لازم را در خصوص امنیت آنها انجام خواهیم داد.

امیر پوردستان یادآور شد: تمام هزینه های مصدومین و فوت شدگان این حادثه را ارتش جمهوری اسلامی ایران تقبل کرده و برنامه های مختلفی برای این افراد خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافت هزینه تردد از سربازان نیز گفت: هزینه جابجایی را نیروی زمینی ارتش به تمامی یگان ها پرداخت کرده است و گرفتن هرگونه وجه از سربازان برای حمل و نقل غیرقانونی است.

 

 

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    اگه در هر جای دنیا چنین فاجعه ای رخ میداد همه رئیسا از پایین تا بالا استعفا میدادند ولی اینجا... به امید حذف سربازی اجباری.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    سوار کردن 45 نفر، جاساز کردن قاچاق، اضافه بار به سن راننده مربوط بوده یا به فرسودگی حرف نامربوط زدن رسم مملکت ماست
  • مسعود US ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای پوردستان شما که نمیتوانید دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان عزیز نیروی زمینی رو از یک محل به محل دیگر جابجا کنید ، چطور ادعای پاسداری از مرزهای مملکت را میکنید . خواهش میکنم هنگام سخنرانی هاتون جوگیر نشوید .
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    به جای این حرفها باید مسولان 05 را محاکمه کنید چطور سربازها را توی اتوبوس چپانده اند. چرا اتوبوس کهنه.