ایرنا نوشت:قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نسبت به احتمال تغییر «وجه الله خدمتگزار» استاندار این استان واکنش نشان داد.

حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند در مصلی المهدی(عج) تصریح کرد که با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، هرگونه تغییر در مدیریت سیاسی استان درست نیست .

وی ادامه داد: با توجه به فرصت کم تا انتخابات آتی، استاندار جدید برای آشنایی بیشتر با مسایل استان فرصت خیلی کمی دارد.

وی اضافه کرد: بحث تغییر استاندار از چندی قبل در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر انتخاب چهره بومی برای خراسان جنوبی مطرح شد که این موضوع مربوط به عده ای از تندروهاست.

خطیب جمعه بیرجند در این ارتباط از جریان سیاسی خاصی نام نبرد و اظهار کرد: بومی بودن استاندار یعنی فردی که آشنایی خوبی با توانمندی ها و ظرفیت های استان برای توسعه و پشرفت و ترقی داشته باشد .

وی بیان کرد: در این ارتباط با مسئولان صحبت شد و با توجه به هماهنگی های خوب استاندار با مسئولان منطقه و نیز هماهنگی و ارتباط خوب او با مسئولان مرکز تغییر استاندار خراسان جنوبی فعلا به صلاح نیست.

وی یادآور شد: هر چند انتخاب و جابجایی استاندار در حیطه وظایف وزیر کشور قرار دارد، ما نظر خود را اعلام کردیم، هرچند ممکن است اتفاق ویژه ای رخ دهد.

محمدعلی ایمانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی قبلا تغییر استاندار را شایعه خوانده بود و گفت: برخی ها به این مساله ناخودآگاه دامن می زنند.

وی یادآور شد: آقای خدمتگزار همان چنان پیگیر امور استان است و چنین مساله ای مطرح نیست.

همچنین وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی این هفته شایعه جابجایی خود را تکذیب کرده بود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    47 4
    یعنی ریس جمهور و وزیر کشور و اون همه رای مردم هیچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما باید استاندار رو تعیین کنید؟
  • بی نام EU ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    36 5
    می شه یکی بگه دقیقا رئیس جمهور تو این مملکت چقدر اختیار داره؟
    • بدون نام ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
      20 2
      اگر خلاف سليقه باشه هيچ كاره اما اگر مطيع محض باشه همه كاره
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    5 18
    نمیدونم چرا سریع شماها جبهه مخالف رو میگیرید؟ حرف بنده خدا حقه، تا استاندار جدید بیاد و بخواد تغییرات بده و عادت کنه به فضای استان انتخابات شده و دیگه روحانی هم که نیست و ....خخخخخخخخخخ
  • دولت A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    من يك سوال دارم؟ قطعا تعداد نيروي بومي اي كه ميتونه در استان جامعيت و مقبوليت داشته باشه كم هست ولي آيا بهتر نيست دولت با نظرگيري از بزرگان و تحقيقات سياسي اجتماعي گزينه مناسب رو پيدا بكنه بنده عرض ميكنم حداقل 23نفر در استان ما خراسان جنوبي با اين مشخصات حضور دارند ما به دولت راي داديم تا اين افراد رو پيدا كنه وباحرف دونماينده يا دو مسئول يا دو حزب توجه نكنه و مشورت پذير ودقيق باشه