تشکیل سازمانی جدید که شاید پرسپولیس را برای همیشه از بی‌پولی نجات دهد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از تشکیل سازمان اقتصادی در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید گل‌زاده گفت: باشگاه برای موفقیت و رشد پایدار، علاوه بر سازمان موثر ورزشی و فنی، به صورت کاملا جدی به سازمان موثر اقتصادی و تجاری نیازمند است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره مزیت‌های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در مزیت نخست باشگاه پرسپولیس تنها یک تیم نیست، یک فرهنگ ریشه‌دار و نامی فراتر از مرزهای جغرافیایی و یک نشان تجاری با بزرگترین و گسترده‌ترین جمعیتِ هواداریِ هوادار است.
گل‌زاده گفت: تلاش یک سال گذشته مدیران و مربیان پرسپولیس، ثبات، آرامش و مدیریت حرفه‌ای را بیش از هر زمان در باشگاه پرسپولیس برقرار کرده و بنابراین در دوره جدید مدیریتی، بهترین فرصت برای استقرار سازمان اقتصادی جهت دستیابی به درآمدی پایدار و مستمر، در شأن و منزلت نام بزرگ پرسپولیس فراهم آمده است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: فوتبال از یک تفریح به جریان زندگی تبدیل شده است. این مقوله، دیگر در دنیا یک صنعت است، صنعتی که روابط و قواعد آن نسبت به دهه‌های گذشته متفاوت شده است. در رویکرد جدید، نگاه از تیمداریِ صرف، به توسعه یک باشگاه حرفه‌ای تغییر کرده است. یک باشگاه برای موفقیت و رشد پایدار، علاوه بر سازمان موثر ورزشی و فنی، به صورت کاملا جدی به سازمان موثر اقتصادی و تجاری نیازمند است.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ سالانه در حدود دو هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کنند در حالی که بیشترین بودجه متصور برای بهترین باشگاه‌های ایرانی فقط چند درصد این مبلغ است.
گل‌زاده گفت: توجه به دو مزیت ویژه باشگاه پرسپولیس از یک سو و پتانسیل درآمدزایی باشگاه‌ها از سوی دیگر، بیانگر فرصتی تاریخی در فصل جاری برای پیشگامی پرسپولیس در استقرار سازمان اقتصادی باشگاه مبتنی بر سازوکارهای حرفه‌ای است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =