معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار شهرری که پدر نوزاد 10 روزه را به خاطر اعتراض به فحاشی‌اش به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی؛ در ساعت 2:45 روز 31 خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 ، وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان شهید خزایی و قتل فردی 28 ساله به نام مجتبی به کلانتری 131 شهرری اعلام شد که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برادر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برادرم در ساعت دو بامداد آخرین روز خرداد ماه امسال با فردی به نام "مهدی . د" که از افراد اراذل و دارای سوابق گوناگون شرارت است و در همسایگی ما زندگی می کند ، درگیر و این شخص با قمه به برادرم حمله ور شد و او را از ناحیه گردن و صورت مجروح کرد، زمانیکه بالای سر برادرم رسیدم ، او فوت کرده بود و مهدی . از محل متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق از اهالی محل پرداختند و بنا بر اظهارات همسایگان ، اهالی محل و شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت ، مهدی . د در حوالی ساعت دو بامداد همان روز در حالیکه حالت عادی نداشته مقابل منزل محل سکونت مقتول با گوشی تلفن همراهش به صورت بلند بلند در حال صحبت کردن بوده و همزمان از الفاظ زشت و رکیک استفاده می کرده که مقتول در اعتراض به وی از خانه‌اش بیرون آمده است.

بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری ، مقتول به مهدی تذکر می دهد که فرزندش 10 روز پیش به دنیا آمده و همسرش نیاز به استراحت دارد و در ادامه از مهدی . د درخواست می کند تا وی محل را ترک کند اما مهدی با او درگیر شده و از داخل خودرو پژو 405 شخصی‌اش ، یک تیغه چاقو برداشته ، به سمت مقتول حمله ور و پس از زدن چندین ضربه چاقو به وی از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت متهم در محدوده خیابان شهید خزایی به این محل مراجعه و اطلاع پیدا می کنند که مهدی بلافاصله از پس از ارتکاب جنایت ، از محل متواری شده است . همچنین در بررسی سوابق مهدی . د کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده ، با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در شهرستان کرج و با اخذ نیابت قضایی ، به این محل مراجعه و در تاریخ دوم تیرماه امسال موفق به دستگیری وی شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم و مدارک به دست آمده از مخفیگاهش کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم قصد داشته تا در همان تاریخ دستگیری از تهران متواری و در ادامه ، به صورت غیر قانونی و از طریق مرزهای ترکیه از کشور خارج . شود.

مکرم ادامه داد: با توجه به دلایل ، شواهد و قرائن به دست آمده در پرونده و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

42236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • omid A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    همچین آدمی رو باید گردنش رو بزنن...
  • رضا A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 2
    وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است. حتما باید آدم میکشت, یه بچه رو یتیم میکرد و یه خونواده رو نابود میکرد؟ چرا تا الان اعدام نشده بود؟
  • بی نام EE ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 2
    بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است.زندان رفته فقط زندان .وقعا این اقا چه کار باید میکرد تا اعدام بشه
  • داود A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    اعدام هر چه سریعتر.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 1
    این جانی، در سوابقش تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه داشته و آزاده بوده؟؟؟؟ باید به حال این مملکت ، های های گریست
  • بی نام BE ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 1
    ................و ی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 0
    پناه بر خدا از دست ارازل واوباش که بچه10روزه را یتم می کنند
  • آریایی A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    4 1
    کثافتی با اینهمه سوابق جنایی چطور باید آزاد باشههر غلطی دلش خواست بکنه.خاک تو سر این مملکت
  • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    جالبه طرف تو کارنامش انواع اقسام درگیری هارو داشته حالا هم اعدامش چه فایده داره وقتی جون یه پدر زحمتکشو گرفته تازه باید دستگیر بشه....؟
  • armin IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 0
    "پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است" این قاتل 100 سال عمرش رو باید پشت میله های زندان می بوده. آزادیش رو کی می تونه توضیح بده؟ احتمالا جزو لیستی هستند که در مانورهای نیروی انتظامی دستگیر و هفته بعد آزاد می شوند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 0
    کسیکه این همه سابقه شرارت دارد چرا باید آزاد باشد و در جامعه راست راست بگردد
  • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    فقط اعدام ؛ اين كثافتها رو فقط با اعدام از روي زمين پاك كنيد
  • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 3
    این آقایونی که خانمشون بارداره با تازه زایمان کرده هم فکر میکنن تخم دو زرده کردن با همه درگیر میشن نمونه دیگش خندوانه و آب جوش و غیره
  • بهزاد ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 1
    در اولين فرصت سريعا اعدامش كنند جامعه از وجود اين اشرار بايد پاك شود تا امنيت و ارامش به ان باز گردد
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است. جاي تاسف دارد كشي با اين همه جرايم بايد آزادانه باعث آزار و اذيت و مرتكب قتل شود.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    این اشرار که هزار تا جرم تو پروندشون هست مثل سرقت مسلحانه و هزارتا چیز دیگه اولا اصلا چجوری آزاد هستند؟ ثانیا حتما باید قتل کنن تا دستگیر بشن؟ مقصر اصلی خود مسولین قضایی و انتظامی هستند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    واقعا مسخره است. طرف این همه جرم داشته همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف اونوقت آزاد می گرده.
  • طه A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    با اين همه سابقه مثل سرقت مسلحانه بيرون از زندان تشريف دارن كي جواب خانواده اين بنده خدا رو ميده.
  • مقیمی A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است. ایکاش می نوشتید سر جمع چقدر حبس کشیده.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    من نمی فهمم این فرد با این همه سوابق چرا اصلا آزاد بوده اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ...
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 0
    به عکس مربوط به این خبر دقّت نمائید؛ قاتل مذکور سی سال را هم پر نکرده ... امّا لیست بزه کاریهایش را مرور کنیم: جرائم موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... یعنی خلافی باقی نمانده که انجام نداده باشد ... هربار هم در راستای جُرم زدائی و زندان زُدائی سریع آزاد شده. حالا حتماً باید قتل انجام دهد تا بعد احیاناً قصاص شود ... احیاناً از این نظر که از حالا باید خانواده مقتول کفش آهنی به پا کنند و ...
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی کلی سابقه داشته و بارها دستگیر شده,حالا اقایونی که طرفدار مجازات سبک و ریشه یابی هستند جواب بدند که آیا ریشه یابی پیش گیرنده بوده طرف بار ها ریشه یابی شده ایا اون ریشه یابی ها جلوی این جرم را گرفته, شما میگید که ریشه یابی جلوی جنایت را میگیره
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    طرف فقط به خاطر سرقت مسلحانه حداقل باید 10 سال زندانی می شده برای چی زود زود ازادش می کردید اخه این ریشه یابی ها چه سودی داشته جز این که ماهم را پرو تر کرده و تشویقش کرده که جرم سنگین تر انجام بده چون میدونسته از مجازات سنگین خبری نیست و ریشه یابی میشع
  • ss1365 IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    4 0
    حتما باید یک نفر کشته بشه تا یه شرور سبقه دار دستگیر بشه؟خنده داره
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون موادمخدر، سرقت مسلحانه ، ایجاد مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی ، قدرت نمایی با سلاح سرد ، تخریب اموال عمومی ، مصرف مشروبات الکلی ، کیف قاپی ، تجاوز به عنف و ... دستگیر و روانه زندان شده است. اونوقت میگن چرا اعدام میکنید یه همچین آدمی باید همون سری اول اعدام میشده
  • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    بارها ابن انگل هارو میگیریند وبارها وللل نیکنند دیت نحسشون ک برای بارسوم ک غلطی کرذند قطعشود ابن بلاهای بیشتر سره مردم بیگناه نمی آمد....
  • کوروش IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    2 0
    مجرمه سابقه داره قاتل دستگیر شده بعد صورتش پوشیدست و اسمش هم مخففه،آدم کثیفی که اینهمه رذل هست چرا باید اینطور حمایت بشه ؟؟؟؟
  • اکبر A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 0
    واقعا از ماست که برماست. این موجود دیگر انسان نیست. یک چنین موجودی با چنین سابقه ای چگونه آزادانه در شهر پرسه میزند تا یک خانواده را بدبخت کند. سرنوشت اینها معلوم است و محققا در بروز چنین حوادثی که در آینده نزدیک بارها و بارها شاهد خواهیم بود دستگاه قضا و پلیس مقصران اصلی هستند. لطفا یکبار برای همیشه همه این سابقه دارها را جمع کنید کار کشیدن تا آخر عمر یا زمانی که از توان شرارت بیافتند در محلی مشخص و کنترل شده از اینها ساده استتا آمار جرم و جنایت کاهش چشمگیری داشته باشد. لطفا برای سایر افراد جامعه مانند این پدر مرحوم و سایر بیگناه و بی دلیل کشته شدگان نیز ارزش قایل شوید. شاید مقتول بعدی یکی از ما باشد که قمه کش و رذل و شرور نیستیم.
  • منه باخ A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    من میگم دوباره ولش کنین طفلکو لا مصبا با این همه سابقه بد راست راست میگشته واقعا که
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    وقتي اين افراد داراي سابقه آزادانه تردد كنند، بايد منتظر اينگونه حوادث تلخ هم بود
  • امیر قلی نژاد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    حالا خوبه این همه جرم داشته اونوقت آزاد تو شهر برای خودش میچرخده ، خسته نباشید مسئولین نیروی انتظامی خدا قوت
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 1
    اینکه هنوز بچه هست چطور فرصت کرده یک صفحه پشت و رو جرم مرتکب بشه؟
  • معصومه رحمانی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    باسلام.من یکی ازبستگان مقتول هستم واقعا تاسف آوره واسه مملکت ما که همچین فرد شروری تا به حال آزادبوده.حال و روز همسرمقتول و فرزندش وصف نشدنیه.واقعا چندخانواده رو عزادار کردن.هرچند با قصاص هم مجتبی برنمیگرده ولی بازم ازمسولین خواهش میکنم رسیدگی کامل کنن وقاتل را به اشد مجازات برسانند.