یحیوی: احمدی‌نژاد استارت تمرد عملی را زد /دولت واقعیات اقتصادی را برای مردم شرح دهد

نماینده ادوار پیشین مجلس گفت: احمدی‌نژاد با برکناری وزیر اطلاعات و 11 روز خانه نشینی؛ به صورت عملی از ولایت فقیه تمرد کرد.

محسن یحیوی، چهره سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد ارزیابی عملکرد دولت یازدهم گفت: شرایط برای دولت‌ها متفاوت است، مطلق نگری در مورد هیچ دولتی صحیح نیست، اما اولویت بندی و موضع گیری‌های هر دولت وجه تمایز آن ها باهم است. از نقاط قوت دولت آقای روحانی که در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کند به ثمر رساندن مذاکرات هسته ای با رهنمودهای مقام معظم رهبری است که به دنیا این موضوع را فهماند که این مسائل برای حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی است و ایران به دنبال تسلیحات هسته ای نیست.

وی افزود: اگر چه آمریکا در قبال تعهدات خود بدعهدی کرد و حالا تلاش می کند فشارهای جدیدی را تحت عناوینی مثل حقوق بشر و حمایت از تروریسم بر ایران اعمال کند. اما حداقل این موضوع برای جهانیان و حتی برخی مردم کشورمان ثابت شد که چرا پافشاری بر روی مواضع و اصول انقلاب، آورنده محدودیت برای ایران است.

یحیوی تصریح کرد: در مورد نقاط ضعف دولت آقای روحانی که متوجه موضوعات اقتصادی است می توان به رکود شدید موجود در کشور که به تعطیلی کارخانه ها و افزایش آمار بیکاری منجر می شود، اشاره کرد.

نماینده پیشین مجلس، در خصوص اقداماتی که دولت در این یک سال مانده به پایان کار خود باید انجام دهد اظهار کرد: دولت باید واقعیات را برای مردم شرح دهد و درجهت رفع مشکلات اقتصادی آن ها بکوشد.

وی در رابطه با منشا شکل گیری شایعات یک دوره ای بودن دولت روحانی گفت: این شایعات می تواند هم از تشکل های سیاسی رقیب و هم از سوی مردمی که احساس می کنند خواسته هایشان در این سه سال محقق نشده است، نشات گرفته باشد.

یحیوی در مورد احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: آقای احمدی نژاد با برکناری وزیر اطلاعات و بی توجهی به فرامین مقام معظم رهبری و همچنین 11 روز خانه نشینی؛ استارت تمرد عملی از ولایت فقیه را زد و اگر به این موضوعات توجه شود صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان مردود خواهد بود. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    38 39
    آقای احمدی نژاد استارتش رو زد و آقای روحانی الان با دنده 5 در حال حرکتند.
    • علی A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
      16 18
      با نظرت خیلی حال کردم
    • بدون نام ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
      19 18
      اقاي روحاني براي تامين نظر مردم بايد با دنده اي بيشتر از پنج هم حركت كنند، خداوند يارشان باشد.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    23 27
    فکر کنم این ها تصمیم گرفته اند تا با مخالفت ساختگی با احمدی نژاد باعث رأی آوردنش بشوند و با حمایت تلویحی از روحانی می خواهند باعث زدگی مردم از ایشان شوند در یک رقابت سالم اصولگراها از هرکس حمایت کنند شکستش حتمی است
  • م IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    19 20
    از خود آقا پرسیدی که فضولی می کنی
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    23 16
    ببینیم شورای نگهبآن بااین تمردعملی وهزاران خلاف واشتباه چه میکنه