۰ نفر
۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۴

برانکو در فدراسیون فوتبال متوجه شد بهتر است دیگر درباره سرمربی تیم ملی حرفی نزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز برانکو به تاج گفت تیم ملی فقط فیفادی! تاج برنامه مفصل رقبای آسیایی را مثال زده و گفته فیفادی منطبق با تقویم فوتبال اروپاست. مهدی تاج خیلی سعی کرده تا تشریح کند با این منطق نباید یک مربی باشگاهی برای یک فوتبال تعیین تکلیف کند. در این جلسه از باشگاه پرسپولس خواسته شده در مسیر کاهش تنش ها ، مواضع باشگاه را سرمربی به تیم باشگاهی اش منتقل کند و تیم باشگاهی آن را به فدراسیون تا این همه دعوای میان مربی ملی و باشگاهی در سطح کلان جامعه ایجاد نشود. در این نشست و نشست های مهم دیگر البته بحث هایی نهایی برای حذف عوامل باعث تشدید اختلافات و تحریک کنندگان این دعوا از ساختار فوتبال صحبت شده است . صحبت هایی جدی که بزودی نمود عینی پیدا می کند. همچنین با فشرده تر شدن بازی های لیگ ، زمان مناسب دیگری به تیم ملی داده می شود تا قبل از بازی با قطر ، اردو داشته باشد اما برخلاف قطری ها که با 6 بازی دوستانه به مصاف ایران می آیند ، تیم ما بدون یک بازی دوستانه حتی به مصاف رقیبش می رود. این حاصل خواست مربی پرسپولیس است که البته محبوبیت زیادی دارد و خودش هم روزگاری سرمربی تیم ملی بوده است. یک روزنامه نگار ایرانی ساکن خارج از کشور در این باره در مطلبی در کانال تلگرامی اش نوشته است:
تاریخ چه می‌گوید؟
*تیر 84. صعود کرده‌ایم. بازی بعدی با ژاپن تشریفاتی است(که باختیم). لیگ در پیش است و باشگاه‌ها می‌خواهند بدنسازی کنند.
اما تیم ملی با صلاحدید برانکو 10 روز در گرمای تهران اردو زده و سپس راهی اردوی لندن می‌شود. جمعاً 25 روز.
تیم ملی به طرز بی قید و شرطی در اولویت است.

*تیر 95. باید برای صعود بجنگیم اما بدون اردو. تیم ملی فقط فیفا دی!

و البته این نوشته را علی خماند ، روزنامه نگار دیگر ورزشی در کانال تلگرامی اش اینگونه پاسخ داده است تا نشان دهد برانکو سیاستش یک بام و دو هوا نیست. اینکه زمان خودش بگوید تیم ملی اردو می خواهد و زمان سرمربی بعدی بگوید تنها فیفا دی:
دوستانی هستند که می پرسند چرا برانکو ایوانکوویچ در تیرماه سال 84 اردو برگزار کرد ولی در تیرماه95 مخالف برگزاری اردو است ؟ دلیل این ماجرا ساده است، برانکو اگر در 29 تیرماه 84 اردو رفت ، در مردادماه 84 با ژاپن بازی داشت ، داستان اردوی این بار کی روش در خردادماه برای شهریور ماه اردو گذاشته است و بین این دو خیلی تفاوت است .

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =