مراسم بدرقه ملی پوشان تیم والیبال دانش آموزی در ارومیه برگزار شد

با حضور مسئولین کشوری، استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه، مراسم بدرقه تیم والیبال دانش آموزی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در این مراسم فریدون سید مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مسئولین ، کادر فنی و بازیکنان گفت: تیم ملی دانش آموزی بعنوان نماینده کل ایران و تمام دانش آموزان این کشور است و باید با غیرت ایرانی بتوانند ضمن کسب نتایج درخشان، نحوه برخورد رفتاری مناسبی نیز از ورزشکاران ایرانی به نمایش بگذارند.

تیم دانش آموزی با دانمارک، ارمنستان و آلمان در مرحله اول هم گروه است
ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم گفت: مسابقات ورزش مدارس در دو بخش پسران و دختران در استان برگزار شد که در بخش پسران 3480 دانش آموز در قالب 355 تیم در 10 رشته و در بخش دختران 1350 دانش آموز در قالب 153 تیم در 9 رشته به رقابت پرداختند.
وی افزود: بنا به صلاحدید مسئولین قرار شد مسابقات والیبال متوسطه دوم در استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار شود که در نهایت با حضور 18 تیم از سراسر ایران و با نائب قهرمانی نماینده استان آذربایجان غربی به پایان رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: بعد از عملکرد مناسب نماینده استان و وجود ظرفیت رشته والیبال در مرکز استان ، میزبانی آماده سازی نماینده کشورمان برای مسابقات جهانی به ارومیه واگذار شد.
حسینی گفت: 47 بازیکن در اولین اردوی آماده سازی در ارومیه حضور یافتند و بعد از 6 اردو در تهران و ارومیه و انجام چند بازی تدارکاتی در نهایت 12 بازیکن برای حضور در مسابقات جهانی صربستان انتخاب شدند.
وی افزود: تیم ملی والیبال دانش آموزی با هدایت رسول بنایی کیا در مسابقات قهرمانی والیبال دانش آموزان جهان که طی روزهای 5 الی 13 تیرماه در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد و در این مسابقات با تیم های دانمارک، ارمنستان و آلمان هم گروه شده است.

4 بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم اعزامی به صربستان هستند
رسول بنایی کیا سرمربی تیم دانش آموزی والیبال هم گفت: تیم با برگزاری 6 اردو و انجام 7 دیدار دوستانه آماده حضور در مسابقات جهانی است که امیدواریم اگر بدشانسی رخ ندهد جزو 4 تیم برتر دست پیدا کنیم.
وی افزود: از 12 بازیکن دعوت شده به اردو، 5 بازیکن از استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه هستند که بدلیل آسیب دیدگی یکی از این بازیکنان اکنون 4 بازیکن همراه تیم به صربستان اعزام خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =