سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در مراتع واقع در ضلع شمالی اتوبان بابایی خبر داد و گفت: این حریق ربطی به پارک جنگلی واقع در این محدوده نداشته است.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت 11:30 امروز حادثه حریق در مراتع واقع در ضلع شمالی اتوبان بابایی نرسیده به خیابان استخر نرسیده به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه تأکید کرد: محل حادثه زمینی متعلق به یکی از سازمان‌ها بود که داخل آن مملو از علوفه بود و حریق به شکل نقطه‌ای در چند نقطه از این زمین رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به آتش‌گرفتن علوفه دود زیادی به هوا برخواسته بود، گفت: به همین دلیل برخی از شهروندان که دود را رویت کرده بودد در گزارش خود به آتش‌نشانی از حریق در پارک جنگلی در این محدوده خبر داده بودند اما پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در این مراتع رخ داده و مساحت آن نیز حدود 2 هکتار بوده است.

او تأکید کرد: بلافاصله حریق را مهار کرده و دقایقی بعد با اطفای کامل حریق به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه در دست بررسی است. اما شعله‌های آتش خسارتی به پارک جنگلی وارد نکرده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =