با تصویب هیئت وزیران، کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی به میزان چهارده درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه 1394 افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

از تاریخ 1/1/1395 کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال 1394 برقرار شده اند، به میزان چهارده درصد (14%) مستمری آنان در پایان اسفندماه 1394 افزایش می یابد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    تازه ابلاغکی احرا؟؟؟خداداند....
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    3 0
    جدا از اجحافی که داره در حق بازنشستگان تامین اجتماعی در امر میزان پرداختها میشه من موندم که چقدر میتوان نامرد بود که همین حقوق نخور و بمیرا را در این اوضاع وحشتناک هر سال با 3 ماه تاخیر افزایش میدن. یعنی بازنشسته 3 ماه اول سال که به لحاظ تورمی سنگین ترین ماه های سال است رو باید بدون افزایش حقوق بگذرونه تا مسئولین بعد از 3 ماه آنها را مورد عنایت خویش قرار دهند. واقعا حالم از سیاه بازی های سیاسیون کشور به هم میخوره. کلهم اجمعین یک روده راست تو شکمشون نیست.
  • رضا IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    3 0
    سلام واقعا جای تاسف دارد بیخ گوش دولت مدیران ش دارند بیت المال را چپاول می کنند وافزایش حقوق فروردین واردیبهشت بازنشستگی تامین اجتماعی هنوز پرداخت نشده