وزیر اطلاعات با تشکر از کسانی که فیش‌های حقوقی نجومی را افشا و دست دولت را برای برخورد باز کرده‌اند، از تشکیل پرونده در این رابطه و بررسی آن در دولت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه درباره مسائل مختلف امنیتی کشور صحبت شد، در پاسخ به خبرنگاران درباره جزئیات اخیر عملیات گمنام سربازان امام زمان (عج) و ضربه به توطئه تروریست‌های تکفیری، تصریح کرد: انشاءالله در آینده جزئیات بیشتری از این عملیات را با مردم عزیز در میان خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: ما تشکر کردیم از کسانی که این حقوق‌های کلان را افشا کردند و باعث شدند که دست دولت در این مسئله باز شود و به آن بپردازد، چرا که اگر دولت به این مسائل می‌پرداخت، می‌گفتند دولت به حساب‌های شخصی و امور شخصی افراد سرک کشیده است.

اهم اظهارات وزیر اطلاعات را در ادامه بخوانید؛

*الحمدالله با این مسئله که عنوان شد، دست دولت باز شد که با این مسئله برخورد کند؛ ریاست محترم جمهوری هم به معاون اول دستور قاطع داد، جلساتی تاکنون تشکیل شده و به یاری خداوند با این مسئله به صورت جدی برخورد می‌کنیم.

*همانطور که در این دولت با اختلاس‌های سه هزار میلیارد تومانی و هشت هزار میلیارد تومانی امثال بابک زنجانی برخورد شد، با این حقوق‌های چند ده میلیونی هم برخورد می‌شود و این را بدانید که منِ وزیر یک بیستم این را هم حقوق نمی‌گیرم.

*{در پاسخ به این سؤال که گزارش برخورد با این حقوق‌ها چه زمانی اعلام می‌شود؟}: در حال بررسی هستیم و اعلام خواهد شد.

*{در پاسخ به سؤال که آیا پرونده‌‌ای در رابطه با حقوق‌های نجومی تشکیل شده}: بله پرونده تشکیل شده و دارند کار می‌کنند و از طریق معاون اول محترم رئیس‌جمهور اعلام می‌شود.

*درباره تغییر دیپلمات‌هایی همچون آقای امیرعبداللهیان هم معتقدم که سیاست‌های جمهوری اسلامی با تغییر افراد تغییر نمی‌کند.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقی A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    55 0
    حالاکه بااین حقوقهای ناعادلانه ونجومی برخورد میشودواصلاح خواهد شدخوبست حقوقهای زره بینی بازنشستگان هم بررسی ولااقل عادلانه وهمسان سازی شو دنه اینکه بعضی بازنشستگان چندبرابر دیگران حقوق بگیراند درصورتی که شرایط کاریشان یکی بو ده است.
    • حمید A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
      0 0
      جناب وزیرکشور به داد ملت برسید. اوضاع اقتصادی مردم داغون شده. یه کاری برای ملت انجام بدید سیاسی بازی یا هرچیز دیگه ای نمی دونم . حکومت وظیفش رسیدگی به حال و روز مردم است. مردم ایران روزگار خوبی را نمی گذرانند
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    38 3
    کم نمی گیری
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    آقای وزیر و من حتی یک بیستم حقوق شما را نمیگیرم . با بیست سال سابقه کار و مدارک تحصیلی بالاتر از شما
  • گگه IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    یک نفر پیدا بشود ومشخص کند بابک زنجانی و یا بهتربگویم بابک زنجانی ها مهره چه کسانی و یاچه گروهی هستند.
  • امیر A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام جناب وزیرمنظورتون یک بیستم یک فیش بوده یا یک بیستم جمع کل فیشهای افشا شده؟
  • بی نام DE ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    شما ها که به حقوقتان نیازی ندارید
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    1 0
    من متوجه نشدم یعنی وزارت اطلاعات از این حقوقها مطلع نبوده؟؟؟؟ خب این که خودش وزارت اطلاعات رو زیر سوال میبره بالاخره اگر اطلاع داشتید چرا به دولت نگفتید اگر اطلاع نداشتید چرا وزارت اطلاعات هستید؟ این که دیگه حقوق کارمند خودتون بوده
  • مادربچه ها A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    درودبرشرف وزیرمردمی ودرودبرشرف افشاکنندگان فیش های حقوقی چپاولگران
  • بی نام DE ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    این حقوق ها دو سه برابر حقوق اوباما است. تازه اوباما مالیات هم باید بدهد.
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    يك بيست و يكم كه ميگيري ديگه
  • میم IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    1 0
    بهترین واکنش از سوی اعضای دولت این موضع گیری است. امیدوارم که سرهم بندی نشود. اظهار نظرهایی امثال موضع گیری وزیر بهداشت، بدبینی و فرافکنی و ناامنی اجتماعی را به مردم القا می کند. امیدوارم دولت بتواند این قضیه را به شیوه مناسبی سروسامان دهد. سر و سامان دادن این قضیه می تواند پایگاه جتماعی دولت را تقویت کند. امیدوارم دولت به مجموع دریافتی ها پزشکان و مسئولین وزارت بهداشت هم ورود کند. استاد دانشگاه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    1 0
    جناب وزیر نمیشه این پولای ک بردن رو ازشون پس گرفت و نمیشه مثل بقیه مردم عادی که بهشون انواع جرم رو میزنن به اینها هم بزنن و محاکمه بشن حتی اونای که حمایتشون کردن و اسم همشون رو بگید...بنظرم صداقت و راستگوی و بیان کردن همه چیز باعث میشه کشور سالم باشه وگرنه هیچ ویعنی نگفتن حقایق به مردم یعنی دروغ خیانت
  • حميدرضا A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    1 0
    وزارت اطلاعات بايد منتظز انتشار اين اعداد باشه؟ عجيبه