۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

در دهه فجر 94 با اعتبار 4 میلیارد تومانی چند پروژه آموزشی در تویسرکان راه اندازی شد

به گزارش خبر آنلاین از تویسرکان ؛ حبیب مومیوند، فرماندار این شهر خواستار ورود جدی آموزش و پرورش در خصوص پروژه خیرساز مقدم شد و گفت: این پروژه نیمه‎کاره تا مهرماه سال جاری باید تعیین تکلیف شود.

وی که در جلسه شورای آموزش و پرورش تویسرکان سخن می گفت با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم در ارائه خدمات بسیار مهم است، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی باید برای جلب حداکثری رضایت مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود کمبود اعتبارات و بودجه با همت و همگرایی مجموعه مسؤولان در شهرستان پروژه‌های خوبی در شهریتان داریم ، افزود: سال گذشته در بخش احداث پروژه‌های آموزشی در تویسرکان سال موفقی را پشت گذاشتیم، زیرا به عنوان نمونه بیش از 4 میلیارد تومان پروژه آموزش و پرورش در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه امسال نیز پروژه‌های خوبی در دست اقدام داریم، از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه بزرگ مدرسه سجادیه با ظرفیت بالا در تویسرکان خبر داد و گفت: احداث پروژه درمانگاه فرهنگیان تویسرکان نیز توسط خیر نیک‎اندیش به زودی آغاز می‌شود.

مومیوند خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر شد و بر لزوم تلاش برای جلب رضایت مردم در این امر تأکید کرد و گفت: پروژه مهر امسال دقیق‌تر و فعال‌تر از سال گذشته فعالیت کند.

وی با تأکید بر دقت بر کمیت و کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان متولی امر در نشستی با دیگر دستگاه‌های فعال در این زمینه، به منظور جلوگیری از موازی‎کاری، برنامه‌ها را هماهنگ کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه ما موظف به تعیین تکلیف پروژه نیمه‌کاره خیرساز مقدم در خیابان باهنر هستیم، گفت: این پروژه بیش از 12 سال به شکل نامناسبی بلاتکلیف مانده است.


در ادامه این مراسم امام جمعه تویسرکان نیز با تأکید بر رعایت عفاف و حجاب در مدارس اظهار کرد: دشمن با سرمایه‌گذاری کلان در قالب برنامه‌های فرهنگی با هدف کمرنگ شدن باورها و اعتقادت جامعه به طور جدی وارد میدان شده است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به نقش تأثیرگذار و قابل توجه آموزش و پرورش در نهادینه کردن ارزش‌ها و کاهش آسیب‌ها افزود: آموزش و پرورش در پوشش دانش‌آموزان دقت و توجه داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت حجاب و عفاف از سوی معلمان و فعالان عرصه آموزش بیان کرد: دانش‌آموزان از فعالان عرصه آموزش در مدارس الگوبرداری می‌کنند پس می‌طلبد معلمان و مدیران پوشش مناسب را در مدارس مورد توجه قرار دهند.

جواد اسدبیگی، مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز در این جلسه به تشکیل کلاس‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با همکاری بسیج در قالب طرح هجرت برنامه‌های متنوعی را برای دانش‌آموزان تدوین و اجرا می‌کند.

وی از آغاز برنامه‌های پروژه مهر برای برنامه‌ریزی سال تحصیلی جدید خبر داد و با اشاره به فعالیت پنج کارگروه در پروژه مهر تویسرکان گفت: کمیته‌های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، نظارت و توجیه و تبلیغ برای خدمات‌دهی بهتر و کسب موفقیت‌های بیشتر فعال شده‌اند.

اسدبیگی با اشاره به اینکه از روزهای آینده بازدید و بررسی مشکلات و نیازهای مدارس سطح شهر و روستا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه مهر آموزش و پرورش تویسرکان در سال گذشته رتبه برتر استان را از آن خود کرد.

وی با اشاره به توزیع 30 تا 40 دستگاه رایانه به مدارس شهرستان در این هفته افزود: تمام مدارس ما مجهز به سیستم رایانه شده‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =