انتشار پیامک کذب توسط برخی از مسئولان سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در هفته های اخیر خبرساز شده. در این پیامک عنوان شده بود حقوق بازنشستگان پرداخت نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با موعد واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در ماه گذشته، پیامکی از سوی برخی مسئولان این سازمان منتشر شد که به دلیل مخالفت دولت و عدم همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، امکان پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان نیروهای مسلح تا اطلاع ثانوی نیست.
بلافاصله پس از انتشار این موضوع، سخنگوی دولت ضمن تکذیب محتوای پیامک اعلام کرد سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح خود مسئول پرداخت حقوق بازنشستگان است و دولت نیز کمکهای فراوانی را برای تامین کسر بودجه این سازمان تقبل کرده که به موقع نیز پرداخت کرده است.
پس از این موضوع، حقوق بازنشستگان این صندوق نیز طبق معمول پرداخت شد و اکنون محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت می گوید دولت از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح شکایت کرده.
نوبخت با اشاره به پیامک جعلی گسترده در ماه گذشته از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح مبنی بر عدم پرداخت حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: از این موضوع سواستفاده شد و برخی رسانه های خارجی این موضوع را به مباحث سوریه و یمن ربط دادند. این اتهام بزرگی به نظام بود و به واحد حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شد تا شکایت از انتشار دهندگان این پیامک در دستور کار قرار گیرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    1 1
    پیشنهاد به دولت محترم, ببینید اگر منتشرکنندگان اصلاح طلب هستند اسامی آنهارا بدهید تاهم اسامی آنهااز تلویزیون برده شود وهم محاکمه آنها پخش شود امااگرازطرف مقابل هستند خودتان راخسته نکنید .