خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا در مورد پرونده نگین غرب پیگیری نمی شود و کسی پاسخگو نیست و شاکیان بلا تکلیف هستند لطفا رسیدگی کنید
  • فرهادص A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    2 0
    با سلام و خسته نباشید و تشکر از خبرآنلاین چه ارگان یا سازمانی در خصوص پارک ماشین های از رده خارج شده در کوچه ها و محل های شهر پاسخگو می باشد ؟ جمعی از ساکنین شهرک اکباتان کوی بیمه چهارم می باشیم ، متاسفانه چند سالی است که در این کوچه و کوچه های فرعی پیکان های از رده خارج شده پارک شده است که علاوه بر تجمع حیواناتی نظیر گربه ، سگ و اشغال و ...زیر این خودرو ها باعث شکل نا زیبا در کوچه ها و محل ها شده است . با توجه که با کلانتری محل نیز تماس گرفته شده اما همچنان شاهد پارک این خودروها می باشیم . خواهشمند است در این خصوص رسیدگی نمایید. با سپاس
  • 00 A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    3 0
    دیروز عصر پنجم تیرماه درشورای حل اختلاف منطقه 3 تهران میدان کتابی بودیم و تا ساعت 4 بعداظهرهم همراه سایر ارباب رجوع جهت امضای نامه رییس و یا معاون شورا منتظر ایستادیم. منشی گفت این آقایان تا آخر هفته نمی آیند و بروید شنبه هفته آینده بیایید.این تعطیلی یک هفته ایی توام آقای رییس و معاون یعنی چه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    اگه ممکنه یه سرس به اداره ثبت و اسناد شمال اصفهان بزنید. اگه تونستید مدارکی که امروز تحویل دادید و یا درخواست داده بودید را فردا از بایگانی و یا هیئت های مربوطه سالم تحویل بگیرد گم کردن و فراموشی انجام کارها از وظایف پرسنل این اداره است.
  • سجاد A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    سلام. من حداقل حقوق اداره کار دریافت میکنم. از همین تیر 95 قرداد ما یکماهه بسته میشود ایا به احاظ قانونی و اداره کار این کار صحیح است؟ تشکر
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    بیمه تکمیلی پرسنل آلومینیوم المهدی را از زمن واگذاری شرکت به بخش خصوصی قطع شده است مسئولین لطفا پیگیرینمایند
  • حميد A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 2
    بنده کارمند رسمي يکي از شرکت‌هاي تابعه وزارت راه و ترابري در يکي از استان‌ها مي‌باشم .نزديک به يک‌ سال است که حقوق و مزاياي کارکنان به صورت ناقص پرداخت مي‌شود. سوال من از وزير محترم راه اينست که آيا از وضعيت نيروهاي وزارتخانه خود اطلاعي دارد؟ اگر اطلاع دارد چه کاري براي ما انجام داده سوال دوم آيا عدم پرداخت کامل حقوق تخلف محسوب مي‌شود؟ اگر تخلف است شکايت را بايد نزد چه مرجعي بارايه نمود؟
  • شهرام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    با سلام خواهشا از بیمه توسعه پیگیری کنید خسارت دیدگان سال 93کی رسیدگی میشه ما الان دوسال هست درگیر خسارت گرفتن هستیم. ممنون از خبر آنلاین
  • بازنشسته تامین اجتماعی از شعبه24 A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    سلام بازنشسته تامین اجتماعی هستم امروزبه شعبه24تامین اجتماعی مراجعه و به مسئول مربوطه گفتم چندماهی است بدون اینکه ما بیمه شده ها بدانیم بیمه عمرازماکم می کنندومن چون نه همسر و فرزندونه خانواده ای اینجادارم بیمه عمرنمیخواهم ایشان فرمودندبیمه عمربابیمه تکمیلی اجباری است و کم میشود درحالی که قبلافقط بیمه تکمیلی ازماکم میشدوبیمه عمری درکارنبودبرای منی که وارثی ندارم این بیمه عمربه چه دردمیخوردوچرابااینکه حداقل حقوق را میگیریم به زور نه ازسررضایت بی اینکه به مابگویندبیمه عمرکسرمیگرددآنهم بابیمه تکمیلی حدود70هزارتومان؟وقتی گفتم نیمخوام گفت بروکانون بازنشستگان4راه ولی عصر خ رازی بگو بیمه تکمیلی و عمرت رو هردوراقطع کنن این قانون من درآوردی را کی گذاشته لطفاازمدیرعامل تامین اجتماعی بخواهیدپاسخ دهند.
  • ایرانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    با سلام و خسته نباشید اینجانب با نزدیک 6 سال سابقه بیمه مشاغل آزاد میباشم،از آنجا که میتوان با 10 سال پرداخت حق بیمه بدون شرط سنی بازنشسته شد.از مسئولین تامین اجتماعی میخواستم بدونم که مبنای پرداخت حق بیمه ام که تاکنون بر مبنای حداقل مزد روزانه بوده چگونه میتوانم مبنای پرداخت حق بیمه افزایش داده تا از بازنشستگی مطلوبتری بر خوردار شوم.
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 2
    درخصوص پاداش فرهنگیانی که در سال 94 بازنشست شده اند هیچ اقدامی نشده
  • رز IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام من در موسسه ثامن الحجج سپردم دارم و از وامى كه گرفتم فقط ٩ قسط مونده و امروز كه براى تعيين تكليف رفتممتوجه شدم كه سود پرداختى را كم كردند ولى وام را با همون بهره ى ٣٥ درصد حساب كردند و با اين حساب بمن اعلام كردن كه نصف سپرده ام را بمن پس ميدند هيچكس نيست جلوى اين ظدلم و دزدى اشكار را بگيره ؟ مرتب بدروغ ميگن ما بخاطر سود بيشتر طمع كرديم ،سود ٢٤ درصد با وام ٣٥ درصد چه طظعى بوده ؟ ترو خدا بداد ما برسيد ،گناه از اهمال بانك مركزيست ،چرا ما داريم چوبش را ميخوريم
  • کارمند IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام من یک کارمند زن سازمان دولتی هستم ده سال سابقه کاردارم باور ما از کار این هست که بتونی در محیط کار ارامش داشته باشی و جای پیشرفت باشه برات اینکه پله پله بتونی مراحل طی کنی اما متاسفانه در این سازمان اینطوری نیست بعد ده سال پیشرفتی که برام نداشته کلی هم اذیت شده با وجود اینکه می دونستن من یه زن سرپرست خانواده هستم با یه پسر هفت ساله . سو استفاده از نقطه ضعف افرادی چون من که نیاز مالی دارن باعث شده که نزارن پیشرفت داشته باشیم تازه اذیت هم بکنند خیلی دوست دارم بدونم کدوم سازمان و کجا جوابگوی این مشکل من و خیلی زنهای دیگه تو شرایط من هست.