۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۴

ایسنا نوشت: در پی انتشار خبری مبنی بر سقوط یک فروند هواپیما در کوه‌های داراب، فرماندار این شهرستان دقایقی قبل اعلام کرد که این خبر را تایید و تکذیب نمی‌کنم.

عبدالرضا قاسمپور گفت: ساعتی قبل مردم محلی اعلام کردند که شیئی را مشاهده کرده‌اند که در محدوده مرز بین داراب و سیرجان سقوط کرده و آتش‌ گرفته است.

وی با بیان اینکه وقوع حریق در عرصه‌ای از منابع طبیعی که وسعتی حدود 20 تا 25 هکتار دارد، تایید شده است اما سقوط هواپیما را تایید یا تکذیب نمی‌کنم.

قاسمپور از تشکیل ستاد بحران و اعلام آماده‌باش در این شهرستان خبر داد و گفت: ما برای تایید این خبر نیاز به اطلاعات رسمی داریم و حتی با استان هرمزگان هم در تماس هستیم.

وی زمان اعلام خبر سقوط هواپیما را حدود ساعت 7 عصر اعلام و اضافه کرد: از همان زمان با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه یک گروه کوهنورد را به ارتفاعات اعزام کرده ایم.

مدیریت بحران استانداری: سقوط هواپیما در سیرجان شایعه است

ایرنا نوشت- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: سقوط هواپیما در سیرجان که خبر آن در فضای مجازی منتشر شده، شایعه است و صحت ندارد.

محسن صالحی کرمانی بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون خبر رسمی مبنی بر سقوط هواپیما در شهرستان سیرجان گزارش نشده است.

ساعاتی قبل خبری کوتاه مبنی بر سقوط هواپیما در منطقه کوه انجیر واقع در 100 کیلومتری سیرجان از توابع استان کرمان در فضای مجازی منتشر شد. شبکه های اجتماعی خبر از اعزام تیم های امدادی و آمبولانس به محل حادثه داده بودند.

روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان نیز اعلام کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان سیرجان سانحه هوایی نداریم و اعزام آمبولانس و خبرهای از این دست صحت ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    اعزام آمبولانس و خبرهای از این دست کاملا قابل قبوله و شوخی هم نیست.