اداره کل هواشناسی استان تهران روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که آسمان استان امشب و فردا شاهد وزش باد شدید و در برخی نقاط بویژه بخش های جنوبی و غربی همراه با گرد و خاک است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه شماره 20 خود افزود: براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی و خروجی آخرین مدل های هواشناسی، از اوایل امشب و فردا در سطح استان بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، وزش باد شدید پیش بینی می شود که در پاره ای از نقاط بویژه در بخش های جنوبی همراه با گرد و غبار خواهد بود.

هواشناسی استان تهران در این اطلاعیه سرعت وزش باد در بخش های جنوبی را تا 65 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد ضمن اینکه در بخش های شمالی استان رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، بیشینه امروز هوای پایتخت 33 درجه سانتیگراد است که تا فردا سه درجه کاهش می یابد.

همچنین سازمان هواشناسی پیرو اطلاعیه شماره 24 شنبه مورخ 95/03/22 با تاکید بر بارندگی های پیش بینی شده در سواحل شمالی و جنوبی، هشداری درباره شرایط مخاطره آمیز به سبب بارش قابل ملاحظه باران و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در استانهای واقع در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور اعلام کرده است:

یک شنبه 95/03/23: از شب بتدریج رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد و احتمال تگرگ در نیمه شرقی مازندران.

دوشنبه 95/03/24: رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ در استانهای گلستان و نیمه شرقی مازندران و از بعدازظهر در خراسان شمالی و از ابتدای شب شمال خراسان رضوی .

با توجه به امکان وقوع سیلاب در رودخانه ها و مسیلها بویژه در مناطق کوهستانی و دره های پرشیب انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت در این مناطق توصیه می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =