۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵

ایسنا نوشت:تیم ملی کشتی کشورمان موفق شد در مسابقات کشتی جام جهانی تیم ملی هند را شکست دهد

در ادامه رقابت‌های نخستین روز جام جهانی کشتی آزاد که در شهر لس آنجلس کشور آمریکا در حال برگزاری است، آزادکاران ایران مقابل هند قاطعانه به برتری دست یافتند.

وزن 57 کیلوگرم:رضا اطری(به دلیل غیبت حریف با امتیاز ضربه فنی به برتری رسید) - آمیت کومار

در حالیکه قرار بود آمیت کومار دارنده مدال طلای آسیا در این مبارزه حاضر شود اما به دلیل مصدومیت از حضور بر روی تشک مبارزه خودداری کرد.

وزن 61 کیلوگرم:مسعود اسماعیل پور 4 - باجرانگ 2

مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال نقره و برنز جهان در اولین مصاف خود در این رقابت‌ها مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی و نفر پنجم جهان در پایان به برتری 4 بر 2 دست یافت تا ایران به دومین برد خود مقابل هند دست یابد.

وقت اول این مبارزه با نتیجه 2 بر صفر به سود اسماعیل‌پور به پایان رسید.در وقت دوم نیز اسماعیل‌پور 2 امتیاز گرفت و 2 امتیاز نیز به حریف داد تا در نهایت با حساب 4 بر 2 به برتری برسد.

وزن 65 کیلوگرم: سید احمد محمدی 10 - آمیت کومار داهانکار صفر

سید احمد محمدی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در این مبارزه در مدت زمان 4:51 ثانیه موفق شد 10 بر صفر به برتری برسد و سومین برد ایران را رقم بزند.

وزن 70 کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی 2 - وینود کومار صفر

حسین‌خانی دارنده مدال طلای آسیا که در مبارزه نخست خود در این رقابت‌ها با ارائه یک نمایش ضعیف مقابل گاجی مراد اوماروف دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا با نتیجه 6 بر 3 شکست خورده بود بار دیگر توسط خادم به میدان فرستاده شد.وی مقابل وینود کومار در پایان 6 دقیقه مبارزه به برتری 2 بر صفر رسید و چهارمین برد ایران را بدست آورد.

وزن 74 کیلوگرم: حسن یزدانی 12 - پراوین رانا 2

یزدانی که در نخستین مبارزه خود در این رقابت‌ها مقابل اشرف علی‌اف از آذربایجان با نتیجه 9 بر 5 به برتری رسیده بود در دومین مبارزه به مصاف پراوین رانا از هند رفت و در پایان با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید.

یزدانی نسبت به مبارزه نخست خود جنگنده‌تر و هجومی‌تر نشان داد و در وقت اول با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید.با آغاز 3 دقیقه دوم مبارزه یزدانی همچنان هجومی کار را دنبال کرد و با کسب 6 امتیاز دیگر موفق شد در مدت زمان 4 دقیقه و 31 ثانیه به برتری 12 بر 2 دست یابد و پنجمین برد پیاپی برای ایران بدست آورد.

وزن 86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 10 - پاوان کومار صفر

کریمی پس از باخت ناباورانه مقابل الکساندر گوستیف نفر سوم جهان از آذربایجان که با نتیجه 5 بر 2 بدست آمد بار دیگر توسط خادم به میدان فرستاده شد تا بتواند خودی نشان بدهد.

کریمی در مبارزه دوم خود در این رقابت ها مقابل کومار از هند جنگنده ظاهر شد و بارها در زیرگیری موفق عمل کرد و موفق شد تایم اول را 8 بر صفر پیروز از تشک خارج شود در وقت دوم نیز در 40 ثانیه ابتدایی با زیرگیری از حریف به 2 امتیاز دیگر رسید تا در مدت زمان 3 دقیقه و 40 ثانیه به پیروزی قاطع 10 بر صفر دست یابد.

وزن 97 کیلوگرم: امیر محمدی 12 - ساتیوارت کادیان یک

محمدی که با اعتماد خادم راهی این رقابت‌ها شده در اولین مبارزه خود در این مسابقات مقابل ساتیوارت کادیان نفر سوم آسیا در همان 3 دقیقه نخست به برتری 12 بر یک رسید.محمدی تا اینجای کار جنگنده‌تر از طحان نشان داد و توانست مقتدرانه مقابل حریف به برتری دست یابد.طحان در دیدار مقابل حریف آذربایجانی شکست خورد.

وزن 125 کیلوگرم:پرویز هادی (حریف هندی حاضر به رقابت نشد) - هیتیندر

در این وزن نیز مانند وزن نخست کشتی‌گیر هند بر روی تشک مبارزه حاضر نشد تا ایران به این ترتیب در مجموع به برتری قاطع 8 بر صفر برسد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در این رقابت‌ها مقابل آذربایجان به برتری 5 بر 3 دست یافت و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز از ساعت 23:30 دقیقه امشب به مصاف آمریکا خواهد رفت. پیروز این دیدار راهی فینال خواهد شد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =