ایسنا نوشت: معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: معرفی نکردن یک دانش آموزبه المپیاد به دلیل داشتن حجاب به هیچ وجه صحت ندارد.

رسول پاپایی در توضیح این خبر که در اختیار ایسنا قرار داده است، گفت: خبرمنتشر شده در فضای مجازی درخصوص معرفی نشدن یک دانش آموز به دلیل داشتن حجاب به هیج وجه صحت ندارد.
وی افزود: درپي انتشار خبري مبني بر عدم معرفي دانش اموز برتر المپياد شيمي به مسابقات به دليل داشتن پوشش حجاب، براساس بررسی ها وگزارش همکارانمان در مرکز حراست، دانش آموز مورد اشاره از آموزش و پرورش شهرستان ری است که درالمپیاد آزمایشگاهی شیمی درسطح استان رتبه اول را کسب نموده و در 8 خردادماه جاری به مسابقات کشوری در قزوین معرفی شده است.
معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از آنجا که این دانش آموز از حجاب چادر و پوشیه برخوردار بوده توصیه شده بود که برای رعایت دستورالعمل ایمنی آزمایشگاهی از روپوش سفید در آزمایشگاه استفاده کند که وی ازاین کار امتناع نموده بود.
لذا مسئولین برگزاری استان شرایط آزمایشگاهی مسابقات را برای وی به گونه ای آماده نمودند تا باپوشش موردنظردر مسابقات شرکت نمایدو مسایل ایمنی هم برای ایشان رعایت گردد.
وی گفت: خبر عدم معرفی دانش آموز نادرست و فاقد اعتبار و صحت بوده و بر خلاف آنچه درفضای مجازی منتشر شده فقط رعایت دستورالعمل وپیشگیری ازآسیب های احتمالی مورد نظربوده است.

 

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    1 0
    کار خوبی کردن هر کاری دیسیپلین و قواعد مخصوص به خودش رو داره و باید متناسب با هر محیط کاری جهت حفظ ایمنی خود و دیگران از قوانین اون بخش که پوشش هم شامل می شود تبعیت کرد