۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

ایسنا نوشت: مدیرپیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه تصاویر دریافتی از ماهواره گرد و غبار را در شمال غرب عراق نشان می‌دهد که با حرکت آن به سمت شرق انتظار می‌رود در بعدازظهر امروز در برخی نقاط شمال غرب و غرب این پدیده همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی رخ دهد گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود در روز جمعه بعدازظهر شرایط برای وقوع گردوغبار در جنوب غرب کشور مهیا می‌شود.

احد وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور در روزهای آتی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی امروز در استان گیلان و در روزهای جمعه و شنبه در استانهای گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران همراه با گاهی رعدو برق رخ خواهد داد.

وی افزود: با شدت بارش طی امروز و فردا در استان گیلان روبروییم. علاوه بر آن در ساعات بعدازظهر امروز در شمال غرب و برخی نقاط نیمه شرقی، در روز جمعه در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق در روز شنبه در شمال غرب و شمال شرق رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط باد و گردوخاک پیش بین می شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه تصاویر دریافتی از ماهواره گردو غبار را در شمال غرب عراق نشان می‌دهد که با حرکت آن به سمت شرق انتظار می رود در بعدازظهر امروز در برخی نقاط شمالغرب و غرب این پدیده همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی رخ دهد گفت: همچنین پیش بینی می‌شود در روز جمعه بعدازظهر شرایط برای وقوع گردوغبار در جنوب غرب کشور مهیا می شود. در سه روز آینده در استان های نیمه شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته وی، طی امروز و شنبه خلیج فارس و در سه روز آینده دریای عمان مواج است.

وظیفه همچنین دمای هوای پایتخت را در سه روز پیش رو اعلام و اظهار کرد: امروز پنجشنبه هوای تهران صاف همراه با وزش باد و در برخی ساعات با غبار محلی همراه است. کمینه دما در این روز 20 و بیشینه دما 34 درجه خواهد بود. در روز جمعه آسمان تهران کمی ابری با احمال گردو خاک و در بعدازظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده همراه است. دمای هوا نیز از 20 تا 35 درجه متغیر است. در روز شنبه نیز هوای تهران صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت با وزش باد شدید همراه است و دما از 20 تا 35 درجه متغیر است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =