فیلم فرهادی بدون اصلاحیه مجوز گرفت / «فروشنده» در جدول منتقدان از آخر سوم شد

فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی از شورای پروانه نمایش مجوز اکران دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه شورای پروانه نمایش فیلم های «فروشنده»، «صله سحر» و «اروند» پروانه نمایش گرفتند.

بر اساس اخبارغیر رسمی که از شورای پروانه نمایش ارشاد به گوش می رسد،فیلم «فروشنده» بدون حتی یک پلان اصلاحیه پروانه نمایش خود را از این شورا دریافت کرده است.

اینطور که درباره «فروشنده» در خبرها آمده است این فیلم پس از درخشش در فستیوال کن در جدول منتقدان مجله «کایه دوسینما» در کمال تعجب در میان 21 فیلم،رتبه هجدهم را به دست آورد و به نظر می رسد منتقدان فرانسوی خیلی نظر مثبتی نسبت به فیلم فرهادی نداشته باشند.«فروشنده» با حضور در جشنواره فیلم کن امسال، دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگری را دریافت کرد.

در جلسه دوشنبه ۱۷ خرداد ماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم «فروشنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی، «صله سحر» به تهیه کنندگی بهرام صادقی مزیدی و کارگردانی فرزین مهدی پور و «اروند» به تهیه کنندگی مهدی داوری و کارگردانی پوریا آذربایجانی صادر شد.

5858

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میم IN ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    4 7
    در جدول منتقدان کایه دو سینما این مجله اصلا اعتبار و ارزشی در بین سینماگران نداره، با یم تیراژ خیلی محدود و پایین، ارجاع میدهم شما را به دیدن مصاحبه علی معلم با فریدون جیرانی در برنامه سی و پنج
    • نازنین IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
      1 0
      کایه دو سینما، یکی از معتبرترین نشریات سینمایی دنیاست که سینماگران و منتقدان از آن به‌عنوان مرجع در بسیاری از امور بهره می‌برند. این نشریه سابقه بسیار طولانی‌ای داره و از قدیمی‌ترین نشریات در این عرصه محسوب می‌شه. از این نتیجه روشن است که فیلم فروشنده نتوانسته نظر صاحبنظران سینمایی این نشریه را جلب کند. درنظر داشته باشید که فیلم فروشنده جوایز بهترین هنرپیشه و فیلمنامه را گرفته است و نه بهترین فیلم را. درحالی که رای‌گیری نشریه درمورد کلیت فیلم بوده است.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    6 9
    منتقدا یک چیزی حالیشونه دیگه
  • علی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    8 2
    به زودی شاهد پاره شدن بنرهای این فیلم تو سینما ها خواهیم بود ....
  • علی A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    14 4
    در این رده بندی فیلم "من، دانیل بلیک" هم که نخل طلا گرفت در رتبه 14 قرار دارد