نشست توجیهی دوازد همین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان مازندران

دومین نشست انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان مازندران جهت توجیه دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران ،دومین نشست شورای انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان مازندران جهت توجیه دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران با حضور رییس و اعضای شورای مرکزی انجمن نمایش ، مسئول امور انجمن های و سرگروه های تئاتری کانون بسیج هنرمندان استان در محل دفتر امور انجمن های استان برگزارشد.
در این نشست محمدرضا ضمیر پور رییس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان مازندران به گزارشی در باره اقدامات صورت گرفته در خصوص اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان پرداخت وگفت: در برگزاری جشنواره امسال تغیراتی اساسی صورت پذیرفته است و ما طبق فراخوان، دریافت طرح قصه بر اساس موضوعات مطرح شده از سوی علاقمندان به شرکت در جشنواره را خواهیم داشت که پس از پایان تولید نمایشنامه و تائید آن توسط اساتید راهنما این نمایشنامه ها به مرحله اجرا در خواهند آمد.
وی افزود: پس از بازبینی و تائید نمایش ها توسط هیات داوران، این نمایش ها اجرای عموم خواهند داشت و مستقیما به سوی جشنواره تئاتر بسیج کشوری راه خواهند یافت.
در ادامه این نشست به سوالات حاضرین در رابطه با جشنواره پاسخ های لازم داده شد و قرار براین شد تا فراخوان دوازدهمین جشنواره در سطح استان از طریق مسئولان کانون های بسیج استان و فضای مجازی صورت پذیرد تا اینکه جشنواره به صورت اجرایی در آید.
گفتنی است که علاقمندان شرکت در جشنواره می توانند جهت تماس به کانون های شهرستان ها مراجعه کرده و یا با شماره تماس دبیرخانه -33360598 011 و شمار ه تماس 09117812565 دبیر جشنواره تماس حاصل کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =