ایسنا نوشت: جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از رصد تابلوها، چراغ‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی به منظور رفع نواقص و پوشیدگی‌ها خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی، درباره تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که ممکن است به مرور زمان دچار نواقصی شده یا در پی رشد، شاخه و برگ درختان امکان رویتشان از بین رود، گفت: از تمام عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی خواسته‌ایم که روزانه در منطقه فعالیت خود، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را رصد کرده و مراتب را برای رفع نواقص و مشکلات پیش آمده به ما اطلاع دهند تا ما هم گزارش آن را به شهرداری منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ایرادات تابلوها و علائم دارای نواقص و پوشیدگی باید رفع شود، گفت: گاهی اوقات ممکن است وزش باد یا وقوع تصادفی باعث تخریب یک تابلو شود، گاهی متاسفانه تعدادی از شهروندان آسیب‌هایی را به برخی علائم و تابلوها وارد می‌کنند و در برخی موارد هم رشد شاخه و برگ درختان باعث پوشیدگی و کاهش دید تابلو می‌شود که تمامی این موارد از سوی همکاران من رصد و گزارش آن به شهرداری داده می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور در عملیات اجرایی نصب تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نقشی ندارد، گفت: اما در مورد محل نصب و در جاهایی که نیاز به نصب تابلوی جدید یا اصلاح تابلوها و علائم موجود باشد ما نظراتمان را اعلام و بر اساس آن نسبت به نصب تابلو و علائم جدید اقدام خواهد شد. همانطور که در سال‌های اخیر هم نسبت به اصلاح صدها تابلو در سطح معابر پایتخت اقدام شده است.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =