مدیر حقوقی باشگاه نفت تهران گفت:«کسانی که با فسخ یک جانبه از نفت جدا شده اند باید به این تیم برگردند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین آل اسحاق   مدیر حقوقی باشگاه نفت تهران امروز گفت و گویی را با رادیو ورزش انجام داد.در این گفت و گو وقتی از او درباره فسخ یکطرفه قرارداد بازیکنان این تیم سوال شد آل اسحاق این واکنش را نشان داد:«اگر بازیکن یا مربی قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده اند باید دید که آیا پایان فصل پایان جام حذفی است یا لیگ؟ من اسم اشخاص را نبردم ولی این موضوع را مطرح می کنیم که فسخ یکجانبه چند رکن دارد که باید به آنها پرداخت. یکی از آنها به صراحت در ماده 23 آیین نامه نقل و انتقالات بند 12 تصریح دارد که تا پایان فصل فوتبال هیچ یک از اعضای تیم نمی تواند از تیم جدا شود. آیا ملاک این فصل فوتبال لیگ برتر است یا جام حذفی؟ دوستان برداشت شخصی کرده اند و چون نفت در دی ماه از جام حذفی کنار رفته است اینگونه تلقی کرده اند. وقتی جام حذفی برای نفت پایان یافت کل رقابت هایش هنوز تمام نشده بود. پایان فصل فوتبال یعنی پایان مسابقات و این نکته در قرارداد ها به صراحت ذکر شده است».

او این را گفت و ادامه داد:« وقتی ما از جام حذفی حذف شدیم نگفتند پایان جام حذفی برای نفت. ما از این طریق دنبال این هستیم که جلوی تضییع حق بازیکنان را هم بگیریم. ما از نونهالان تا الان روی این بازیکنان کار کرده ایم و میوه رسیده را می خواهیم بهره برداری کنیم.این آقایان نمی توانند یکطرفه قراردادشان را فسخ کنند. نکته دیگر اینکه فسخ یکجانبه باید با حکم کمیته انضباطی باشد. این افراد با استناد به دریافت کمتر از 50 درصد از قراردادشان از تیم جدا شده اند ولی چه کسی ثابت کرده است که ما بیشتر از این مقدار به آنها پرداخت نکرده ایم؟ اینها سرمایه های باشگاه هستند. ما بازیکنی داریم که سه ساله قراردادش با 100 میلیون تومان قرارداد بسته ولی الان 2 میلیارد می ارزد. این اصلا درست نیست. چرا در کمیته انضباطی دو نفر از سه نفر رأی صادر کرده اند. اگر رای شان شخصی باشد باطل است و اگر هم حقوقی باشد چون بدون تشکیل جلسه حقوقی و نماینده باشگاه بوده باز هم باطل است.»

گزارشگر این برنامه از او سوال کرد که حالا تکلیف بیرانوند و منصوریان چه خواهد شد که آل اسحاق این واکنش را نشان داد:«این افراد عضو باشگاه ما هستند.بازیکن و مربی باید به باشگاه برگردند. این روال قانونی اش است که باشگاه هایی که این افراد را می خواهند باید با ما مذاکره کنند نه اینکه خودشان اقدام کنند.»

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =