ظهر امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستانهای محمودآباد و نور با رویکرد اقتصاد مقاومتی به میزبانی فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد.


این جلسه با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و کریمی معاون منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان مازندران و بخشداران و شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستانهای محمودآباد و نور در محل مرکز آموزش مدیریت نفت محمودآباد برگزار شد.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: اگر قرار است یک فرهنگی نهادینه شود باید بحث آموزش و فرهنگسازی باید به شکل جدی در دستور کار همه دستگاهها و ادارات قرار بگیرد.
وی با اشاره به نقش آموزش و فرهنگسازی در تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال گفت: اگر می خواهیم این فکر را در جامعه تزریق کنیم باید ادبیات کار و تلاش و کوشش را جامعه نهادینه کنیم.
فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: تحقق اتفاقات خوب در شهرها منوط به ارتقاء اختیارات مدیران شهرستانی است .
یحیی یوسف پور با اشاره به رویکرد گردشگری و توریست پذیری شهرهای محمودآباد و نور گفت : باید محور وشاخص برنامه ریزی و تدوین چشم انداز توسعه این دو شهر بر اساس صنعت گردشگری بوده و تغییر کاربری اراضی و واگذاری اراضی ساحلی توسط دستگاههای متولی جهت توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار تسریع پیدا کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به ضرورت واگذاری برخی اختیارات به فرمانداران جهت تسریع درفرآیند سرمایه گذاری و کاهش زمان بروکراسی اداری گفت: کاهش فرآیندهای اداری زمینه ساز اجرای بسیاری از پروژه ها در شهرستانها شده و از متمرکز شدن پولها در بانکها کاسته و موجب رغبت سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این بخش می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =