۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، صبح امروز چهارشنبه با حضور دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیش از 550 هکتار از اراضی کشاورزی متعلق به این ستاد در روستای الک از توابع شهرستان کامیاران استان کردستان طی مراسمی به عنوان هبه‌ی رهبر معظم انقلاب به بیش از 300 کشاورز این روستا اهدا خواهد شد.


 
در این مراسم نماینده‌ی ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین استانی کردستان حضور خواهند داشت.
اهدای این اراضی به مردم منطقه امکان توسعه‌ی کسب و کار و فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی  را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در جریان سفر به استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام، هم‌چنین از برخی پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد برکت مانند توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی، مدرسه‌سازی، سلامت الکترونیک و ... در غرب کشور بازدید خواهد کرد.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار است در سال 95 از طریق بنیاد برکت برای توسعه و رفع محرومیت از استان کردستان علاوه بر 2392 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری قبلی، بیش از 1000 میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف از جمله توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، امور زیربنایی، ساخت مدرسه، خدمات حمایتی و عام‌المنفعه و...در مناطق محروم و کم‌تر برخودار این استان سرمایه‌گذاری جدید داشته باشد.
بنیاد برکت تاکنون در 17 پروژه‌ی توانمندسازی اقتصادی با حجم کل سرمایه‌گذاری 2189 میلیارد ریال در مناطق محروم استان کردستان مشارکت داشته است. این پروژه‌های اقتصادی و تولیدی 15 هزار و 525 فرصت شغلی به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.
هم‌چنین بنیاد برکت تا به حال 24 مدرسه در مناطق محروم این استان ساخته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =