مهر نوشت: درگیری خواهر و برادری در خیابان آیت رنگ خون گرفت. بررسی های پلیسی نشان می دهد مرد ۵۵ ساله ای که بیمار روانی دارد خواهرش را به قتل رسانده و بعد از درگیری با مادرش متواری شده بود که دستگیر شد.

ساعت ۹:۳۰ شب گذشته مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و خبر قتل خواهر و مجروح شدن شدید مادرش در خیابان دماوند را به ماموران پلیس اعلام کرد. با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در محل وقوع جرم که خانه سه طبقه قدیمی بود، حاضر شدند و مشخص شد زن ۵۵ ساله‌ای به نام ناهید با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

بررسی های پلیسی نشان می داد مادر ۷۶ ساله مقتول که دچار جراحات شدید بود به بیمارستان انتقال داده شد، با حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع جرم، تحقیقات از برادر مقتول آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: این خانه متعلق به پدر و مادرم است، شاهرخ، برادر ۵۶ ساله‌ام در طبقه دوم و مادرم در طبقه سوم زندگی می‌کنند؛ خواهرم ناهید در منطقه دیگری سکونت دارد و پدرم نیز در باغی در اطراف تهران جدا از مادرم ساکن است.

وی ادامه داد: ساعتی پیش خواهرم از خانه ای که مادرم در آن زندگی می کند با من تماس گرفت و اعلام کرد برادرم که حالت روانی درستی هم ندارد با مادرم درگیر شده است. من به سرعت خودم را به اینجا رساندم، به محض ورود به خانه با جسد خونین خواهرم و مجروحیت مادرم مواجه شدم که با پلیس تماس گرفتم.

تحقیقات از مادر مجروح نیز در بیمارستان انجام شد و وی به بازپرس گفت: ساعت هشت شب پسر ۵۵ ساله ام با من دعوا کرد من با ناهید تماس گرفتم و درخواست کمک کردم، ناهید به خانه ام آمد و با برادر بزرگترش تماس گرفت اما پسرم که مشکلات روانی و عصبی دارد با چاقو به سمت ناهید و من حمله کرد و از اینجا رفت.

با توجه به اظهارات دیگر بستگان این خانواده از آنجایی که به نظر می‌رسید متهم به قتل به باغ پدرش رفته و قصد آسیب رساندن به او را نیز داشته باشد، ماموران در خانه پدر مقتول حاضر شدند اما اثری از قاتل نبود تا اینکه با تلاش کارآگاهان صبح امروز متهم در حوالی تهران دستگیر شد و به‌زودی برای ارائه توضیحات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =