یک خبر و چند تناقض/بالاخره بال بود یا بدنه؟

امروز صبح خبرهای ضد و نقیضی از ترافیک ایجاد شده در جاده قدیم تهران-پردیس منتشر شد ،که بعدا مشخص شد هیچ کدام صحت نداشته است.

«هواپیما جاده را بست». این تیتر را امروز بسیاری از رسانه ها منتشر کردند. گمانه زنی برخی از رسانه ها حکایت از فروند یک فروند  هواپیما در جاده قدیم تهران- پردیس، را داشت که باعث ترافیک سنگین چند ساعته در این محور شده بود. 

به گزارش خبرآنلاین،به فاصله یک ساعت بعد از انتشار این خبر رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور  که ظاهرا اطلاع دقیقی از چگونگی این اتفاق نداشت،گفت:« ترافیک جاده قدیم پردیس تهران به دلیل حمل بال هواپیما و خراب شدن ماشین حامل این بال بوده است.»

عصرامروز، این خبر به طور کلی تکذیب شد.عکس های منتشر شده، نشان می دهد که یک هواپیما بدون بال در جاده جاجرود در حال انتقال به مرکز پارک علم و فناوری پردیس است! 

حالا سئوال این است که چرا روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از این انتقال خبر ندارد؟ آیا بهتر نبود به جای گمانه زنی درباره اینکه بال بود یا خود هواپیما از مجموعه خود سئوال می کرد و بعد به تکذیب و یا توصیح درباره خبر می پرداخت؟

وقتی "خبر" به مدد شبکه های اجتماعی و تلگرام به سرعت و در ابعاد وسیع منتشر می شود،شاید بهتر باشد مسئولان روابط عمومی دستگاهها هم خود را با سرعت تکنولوژی هماهنگ کنند.

 

22435

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =