مدبر: دل‌مان خیلی بیشتر از کی‌روش برای این مملکت می‌سوزد/ نیکوخصال از خط قرمز عبور کرد

رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با انتقاد از اظهارات کی‌روش گفت: دل ما خیلی بیشتر از او برای این مملکت می‌سوزد.

ایسنا نوشت: مصطفی مدبر رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم معارفه سید حسن طباطبایی مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد: نیکوخصال زحمات زیادی در ورزشگاه آزادی کشید و شبانه‌روز کار کرد. در سیستم مدیریتی من همیشه این احساس را دارم که باید افرادی که در خط مقدم هستند را حمایت کنم و حتما آن را اثبات کرده‌ام. ما با همه توان از دوستان حمایت کرده‌ایم اما یک جاهایی باید بگوییم ما بچه این نظام و مرز و بوم هستیم و حتما مایی که برای این نظام همیشه فداکاری کرده‌ایم و با جان و دل پاسدار این نظام بوده‌ایم دل‌مان خیلی بیشتر از کی‌روش برای این مملکت می‌سوزد.

وی افزود: ما همیشه با خون خود پاسدار این انقلاب بوده‌ایم و این را در 8 سال جنگ تحمیلی نشان داده‌ایم چه برسد به این که بخواهیم از تیم ملی، ورزش ایران و از منافع ملی‌مان حمایت کنیم و کارمان را درست انجام دهیم.

رییس شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی افزود: ما خط قرمزهایی داریم و از این خط قرمزها کسی نباید عبور کند. هرچند کی‌روش در مسائل فنی حتما فرد متخصصی است البته من راجع به مسائل فنی او قضاوت نمی‌کنم چرا که در آن صاحب نظر نیستم اما در مورد ارزش‌های انقلاب و وطن و دوست داشتن نظام قطعا ما خیلی جلوتر از او هستیم. نیکوخصال کارش را خوب انجام داد اما ما چند مشکل در کارمان داشتیم. او وارد مقولاتی شد که نباید از خط قرمزهای ما عبور می‌کرد. نیکوخصال پایش را فراتر از اختیاراتش گذاشت و حق نداشت وارد این گونه فضاها شود. ما همه گونه حمایت از او انجام دادیم اما متاسفانه نیکوخصال در امور مدیریتی خود رفتارها و برخوردهایی داشت که احساس کردیم این تغییر به نفع شرکت توسعه و نگهداری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برکناری نیکوخصال هیچ ارتباطی به اظهارات کی‌روش نداشته است گفت: این تصمیم قطعا مدیریتی بود و اتفاقا من نیز این فکر را می‌کردم که حتما عده‌ای برکناری او را به موضوعات دیگری ربط بدهند اما این گونه نیست و قویا تاکید می‌کنم این تغییر مدیریتی بوده است چرا که ما نباید اجازه دهیم افراد خطوطی که برای ما و نظام ارزشمند است را بشکنند و از آن عبور کنند.

وی با بیان اینکه در امور اداری سلسله مراتب از ارزش بالایی برخوردار است گفت: وزیر ورزش و جوانان در کار اداری من ولایت دارد و من بر خود واجب می‌دانم مواردی که او دستور می‌دهد انجام دهم. هرچند خیلی حرف و بحث‌ها با هم داریم اما حرف نهایی و فصل‌الخطاب را او می‌زند و همان خواهد شد. ما دوست داریم و دل‌مان می‌خواهد ورزشگاه آزادی را گل و بلبل کنیم و یا ورزشگاه نقش جهان اصفهان را همین هفته به اتمام برسانیم اما چه کنیم که وسع‌مان نمی‌رسد.

مدبر خاطرنشان کرد: ما سرباز این نظام هستیم و در یک نظام ولایی زندگی می‌کنیم پس باید خطوط قرمز و ارزش‌ها را رعایت کنیم. اما نیکوخصال از این خط عبور کرد و نباید این کار را انجام می‌داد. ما بسیاری از اوقات مماشات می‌کنیم و در عین حال که او را قبول دارم و قدردان زحمات شبانه‌روزی او هستم اما با افرادی که از خط قرمزها عبور کنند شوخی نداریم.

وی افزود: ما از زمین 100 هزار نفری آزادی متاسفانه هیچ بهره‌برداری غیر از فوتبال نداریم و تمام تلاش ما این است مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی در این ورزشگاه آبرومند برگزار شود. کارهای خوبی را در برنامه داریم و بودجه خوبی نیز به ورزشگاه اختصاص یافته تا مواردی نظیر صندلی‌گذاری، چمن ورزشگاه، آماده‌سازی زمین شماره 3، موتورخانه و... را انجام دهیم.

او با اشاره به مشکل پیش آمده و انتقاد کی‌روش از مسئولان ورزشگاه آزادی گفت: پس از یک فصل پرفشار مانند همه دنیا به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردیم زمین را در تعطیلی لیگ تامین می‌کنیم تا برای مسابقه‌های آینده آماده شود. تاج از ما درخواست کرد تا از این زمین برای تمرین استفاده کنند. ما در سال‌های گذشته بارها زمین شماره یک را در اختیار تیم ملی قرار دادیم. حتی برای بازی مقابل گوام 10 جلسه تیم ملی در زمین شماره یک تمرین کرد و پیروانی در برنامه 90 از شرکت توسعه به خاطر این همکاری قدردانی کرد. آنوقت کی روش می‌گوید که دو سه سال است که به ما زمین نداده‌اند. هرچند ملاقات‌ کی‌روش بسیار دشوار است اما من خودم سر تمرین تیم ملی رفتم و به بچه‌ها خسته‌نباشید گفتم و دیدم که در حال تمرین در زمین شماره یک هستند. بعد او خیلی راحت می‌گوید که دو سال است که با ما خصمانه رفتار می‌کنند.

مدبر افزود: از عجایب روزگار است که یک فرد که برای ما کار فنی می‌کند و امیدوارم به نتیجه برسد، از ما برای نظام دلسوزتر شده. واقعا این از عجایب دنیاست. امیدوارم او در کارش موفق شود چرا که اگر کی‌روش به جام جهانی برود قراردادش بهتر می‌شود اما کی‌روش رفتار غیر حرفه‌ای از خود نشان می‌دهد که این رفتارها نه در شان او و نه در جایگاه اوست و حق چنین برخوردهایی را به هیچ وجه ندارد. تیم ملی، تیم خود ما، تیم نظام و تمام مردم ایران است آن وقت کی‌روش همه را متهم به رفتار خصمانه می‌کند و بعد ما را با عربستان و قطر مقایسه می‌کند. اصلا او چه جایگاهی دارد که این مقایسه را انجام دهد و در مسائلی دخالت کند که به حیثیت کشور برمی‌گردد؟ وظیفه او این است که تیم ملی را از لحاظ فنی با تیم‌های دیگر مقایسه کند نه اینکه وارد مسائلی شود که به مسئولان نظام برمی‌گردد. نیکوخصال شبانه‌روز برای ورزشگاه آزادی زحمت کشید تا تیم ملی بهترین استفاده را از آن ببرد اما سرمربی تیم ملی می‌گوید او رفتار خصمانه با تیم ملی دارد.

به گزارش ایسنا، حسن طباطبایی سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی نیز ابتدا از اینکه مدبر پیشنهاد این سمت را به او داشته است قدردانی کرد و گفت: من از نیروهای قدیمی شرکت توسعه و تجهیز هستم. با اعتمادی هم که وزیر ورزش و جوانان به من داشت، در فدراسیون‌های مختلفی فعالیت کرده‌ام. خوشحالم که دوباره به من اعتماد شد و مسئولیت مجموعه ورزشی آزادی را بر عهده من گذاشتند.

او افزود: تلاش می‌کنم که کارهای خوبی در مجموعه ورزشی آزادی انجام گیرد و با فدراسیون‌های مختلف نیز تعامل داشته باشیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =