۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از پلمپ 48 واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی عنوان کرد: پلمپ این واحد های صنفی پس از ابلاغ اخطارهای قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه 9 شهرداری کرج و با اخذ حکم قضایی به واحدهایی که در پرداخت عوارض خود کوتاهی کرده و یا پروانه کسب نداشتند اجرایی شد.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: این عملیات در راستای اجرای دستور العمل شورای برنامه ریزی شهرداری کرج و اجرای مصوبات کمیته درآمدی منطقه بدلیل عدم پرداخت بدهی برخی از اصناف انجام شد که تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف بدهی، واحدهای مذکور حق بازگشایی و ادامه فعالیت را ندارند.
عطایی یادآور شد: صنوف پلمپ شده در سطح منطقه 9 شهرداری کرج شامل تجاریهای غیر مجاز و همچنین بدهکار می باشند و تا کنون به تعداد 293 فقره پرونده بررسی و ابلاغیه و اخطارهای لازم صادر شده است.
این مسئول با بیان اینکه تعامل بین اصناف و شهرداری کرج وحدت رویه بین این دو مجموعه را دو چندان می سازد و پرداخت عوارض به شهرداریها از جمله تعهدهای قانونی و اجتماعی این واحدها می باشد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، گفت: از صاحبان صنوف انتظار می رود با پرداخت به موقع عوارض شهرداری، نقش موثری را در خدمات رسانی بهتر به شهر و شهروندان ایفا کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امید می رود با توجه به تلاش های انجام شده توسط واحد حقوقی و اجرائیات منطقه 9 شهرداری کرج در زمینه دریافت عوارض صنوف، گام های موثری را در راستای خدمات رسانی مناسب تر برای رضایتمندی شهروندان و حفظ آرامش آنها برداریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =