جوانان عضو در سازمان های مردم نهاد، بانیت خالصانه کار می کنند

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه سمن‌ها می‌توانند به امور مدیریت شهری کمک کنند، گفت: سمن‌ها با نیت خالص و با دغدغه رفع مباحث و مشکلات فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حسین قراباغی که صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی و با حضور اعضای سازمان‌های مردم نهاد سخن می گفت با اشاره به اینکه حضور جوانان موجب به ‌روز شدن مباحث جامعه شده است گفت: سمن‌ها برای پیشبرد اهداف می‌توانند به مدیریت شهری کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه در همه امور، کیفیت نباید فدای کمیت شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی با آمار و ارقام کار می‌کنند و امور فرهنگی نیازمند کار زیربنایی و دقیق و کارشناسی شده است.

قراباغی تصریح کرد: جوانان عضو در سازمان‌های مردم‌نهاد دغدغه امور مختلف را برای توسعه جامعه دارند و با نیت خالص کار می‌کنند.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه شکل کار و نحوه همکاری سمن‌ها و مجموعه مدیریت شهری باید مشخص شود، گفت: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌توان به نحو مناسب استفاده شود.

محمدرضا الیاسی با تأکید بر اینکه در زمان تصمیم‌سازی می‌توان از سمن‌ها استفاده کرد، افزود: در حوزه اجرا نیز می‌توان از سازمان‌های مردم نهاد استفاده کرد.
وی با بیان اینکه فضای مطالبه باید از مباحث سطحی عبور کند، خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل مربوط به بنر و نصب متعدد آن را حل کنید و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و دیگر امکانات اطلاع‌رسانی و تبلیغ را انجام دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سمن‌ها افراد متعدد با تخصص‌های مختلفی عضو هستند، تاکید کرد: با توجه به وجود تخصص‌های مختلف در سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توان از ظرفیت این افراد جوان در امور مختلف استفاده کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =