اعتراضات جدید مقابل شهرداری تهران/ خریداران مجتمع تجاری نگین البرز و مهندسان تجمع کردند

امروز در حاشیه برگزاری نشست علنی شورای شهر تهران، جمعی از خریداران مجتمع تجاری نگین البرز و گروهی از اعضای سازمان نظام مهندسی در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها خریداران مجتمع تجاری نگین البرز مقابل شهرداری تجمع کرده بودند و آخرین بار این تجمع اعتراضی به دلیل عمل نشدن به وعده های شهرداری، امروز در خیابان بهشت رقم خورد.
نماینده این سرمایه‌گذاران به خبرنگاران گفت: پروژه نگین البرز سال 87 در منطقه یک تهران اجرایی شد و از همان سال نیز از سوی شهرداری تهران به مردم فروخته شد و تاکنون تمامی وجوهات پرداخت شده است. مسئولان شهرداری قول داده بودند تا سال 90 این پروژه تکمیل ولی هنوز تکمیل نشده است و سرمایه‌گذاران و خریداران این پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
او گفت: این پروژه به منطقه یک واگذار شده اما چون وجهی نداشته است پروژه باقی مانده و تکمیل نشده است. مدیرعامل توسعه فضای شهرداری تهران نیز از تکمیل این پروژه استقبال می‌کند اما هنوز که هنوزه تکمیل نشده است.
به گفته این خریدار پروژه نگین البرز، این مجتمع 500 واحد تجاری، سالن‌های شهربازی و 60 هزار متر مربع مساحت دارد و برای شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است.
او توضیح داد: همه مالکان نگران هستند و از طریق شورا پیگیر این مسأله خواهند بود.

پیگیری یک عضو شورای شهر
همزمان با این تجمع، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در بین معترضان حاضر شد. حقانی درباره این مجتمع گفت: از سال 90 تا الان مجتمع تجاری نگین البرز در بلوار ارتش با مشارکت مردم ساخته شده و قرار بوده در این سال تمامی مغازه‌ها، سینماها، مجتمع‌های ورزشی و تفریحی این مجتمع تحویل داده شود ولی هنوز متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته است.
او گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و همچنین سرمایه‌گذاران خود در این پروژه سهم دارند که متاسفانه شهرداری به تعهدات خود عمل نکرده است. شهرداری منطقه یک و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی باید این مورد را بررسی و اقدامات لازم انجام شود. یکی از مالکین عنوان کرده که شهردار تهران از این پروژه ابراز بی اطلاعی کرده است.

مهندسان باز هم معترضند
مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی نیز از عملکرد شهرداری تهران در انعقاد تفاهم نامه جدید با این سازمان ناراضی اند. جمعی از این مهندسان دیروز مقابل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تجمع کرده بودند و امروز صبح هم در مقابل شهرداری در اعتراض به مواردی که باعث کم رنگ شدن نظارت آنها بر ساخت و سازها می شود، تجمع کردند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    شهرداری هر روز یه قصه تازه داره، ای کاش مدیران بی کفایتش رو برکنار کنن