محمد مهاجری در 24آنلاین نوشت:ترکیب اصولگرایانی که در هیات رئیسه موقت مجلس شورای اسلامی جمع شده اند،نه تنها قابل دفاع نیست که گویی نوعی خودزنی در این فراکسیون صورت گرفته است.

 رمز بقا و موفقیت یک مجموعه برای آنکه بتوانند با یکدیگر همکاری کنند،برخورداری از روحیه تعاون است. خودمحوری،تندخویی،تنگ نظری و تمامیت خواهی ، صفاتی هستند که یک مجموعه (و در اینجا هیات رئیسه مجلس) را از پویایی می اندازد.

اگر اصولگرایان مجلس مدعی اند که اکثریت پارلمان را در دست دارند، ناگزیرند به خودشان لطف کنند و با انتخاب افرادی که بجای ویژگیهای منفی بالا،از خصایل مثبت برخوردار باشند، مخالفان سیاسی شان را هم  جذب کنند.

هر دو نامزد اصولگرایان برای نایب رئیسی ، گزینه های ضعیفی اند و حتی اگر هردوشان هم رای بیاورند، به جای رحمت،برای فراکسیون شان زحمت اند. وقتی چهره هایی چون فولادگر،کاظم جلالی و حتی فلاحت پیشه و کوهکن حضور دارند،چرا باید برای کاندیداهای نواب رئیس، نوبت به چهره هایی برسد که در درجات  پایین تری قرار دارند؟ همچنین با حضور افرادی مانند مفتح. پورمختار، ،ساداتی نژاد،یوسفیان ملا،تجری و... معرفی برخی دیگر برای نامزدی کرسی های دبیری هیات رئیسه جفاست. و پیش از اینکه جفا به خانه ملت باشد، جفا به خود نامزدهایی است که باعث می شوند افکار عمومی به غیر از رئیس مجلس، بقیه هیات رئیسه را عملا هیچکاره بدانند و البته که تصور غلطی هم نمی کنند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yas IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    14 70
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. این مطلب نشان می دهد که باید برای اصلاح طلبان آتش نشانی را خبر کرد.مگه نه
    • حامد RO ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
      1 0
      دوست عزیز 30 هیچ یادت نره شایدت یه تعداد از افرادی تو لیست اصلاحات بودند که رنگ عوض کردند ولی مردم به اعتبار اصلاحات به لیست رای دادند نه به اعتبار اشخاص ...یادت باشه