تولید کندگان کیف و کفش همدانی محصولات خود را با برند تبریز به مشتریان ارائه می دهند

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با اعلام اینکه چرم همدان اولویت دوم را در کشور داراست، گفت: 1000 واحد تولیدی چرم در همدان فعالند که در حال حاضر 6000 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده اند

 

به‌گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ گازرانی، رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: صنعت چرم، صنعتی اشتغالزا برای استان همدان بشمار می‌آید که با استفاده بهینه از این حرفه درآمدزا، می‌توان معضل بیکاری استان و ارز آوری آن را، برطرف کرد.


وی خاطرنشان کرد: اکثر کارخانه‌های استان به نام تجاری شهر و استان‌های دیگر محصول، تولید می‌کنند.

گازرانی، افزود: تا کی باید با اسم تجاری و برند تبریز در همدان کفش تولید و به بازارهای کشور عرضه شود.

وی با اشاره به برگزاری سمینار ساخت نشان تجاری و مدیریت مجتمع‌های تجاری، تصریح کرد: شرایط خوبی برای تولیدکنندگان ایجاد شده تا از این فرصت برای ثبت‌نام تجاری محصول خود استفاده کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    3 0
    میانگین افراد شاغل در هر واحد 6 نفره تعجبی نداره که مجبورن تحت پوشش برندهای تبریز کار کنند. اگر تمام تولید همدان رو در چند کارخونه بزرگ تجمیع کنن شاید در ابتدا تعداد درصد کمی از 6000 نفر مشغول به کار بشن ولی در مدت دو تا چهار سال چرخه و توان مالی بوجود اومده تعداد افراد بیشتری رو در همدان مشغول به کار میکنه. جرات و اعتماد به نفسی که برای این جهش ها لازمه یکی از نشانه های فرهنگ قوی و قابل توسعه ست.