سرمربی ذوب آهن می گوید اگر باعث قهرمانی پرسپولیس می شد هواداران بیشتری در 90 به او رای می دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن امشب در برنامه 90 شرکت کرد و توضیحاتی درباره قهرمانی این تیم و همینطور شرایط خودش و تیمش داد. خلاصه ای از حرف های او را در زیر می خوانید:
*ما فصل را بد شروع کردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم. اوج بازی ما حذفی بود. با گسترش، سپاهان و.. بازی کردیم که شرایط ما بهتر شد. با شروع لیگ قهرمانان هم کار ما سخت تر شد. در فشردگی مسابقات خوب عمل کردیم. قدرتمندانه از گروه خود صعود کردیم.
*من حسرت بازی العین را می خورم. می توانستیم بازی را ببریم. دو تا گل خیلی بد خوردیم.
تیم العین واقعا خوب بود. 4 بازیکن جلوی این تیم واقعا تکنیک خوبی داشتند و شم گلزنی شان بالا بود. نمی شد بعضی وقت ها آنها را کنترل کنیم.
*در بازی رفت خیلی خوب بازی کردیم. احساس من این است که چون تصور می کردیم بازی تمام شده و بالا رفته ایم، شکست خوردیم.
ما از نظر نیروی انسانی در سطح خوبی هستیم. ولی با توجه به نداشتن امکانات حرفه ای در فوتبال، نمی توانیم در دو جام بجنگیم. باید از نظر بدنی و انگیزشی آنها را برسانیم که واقعا کار دشواری است. در آسیا با انگیزه 100 بازی می کنیم ولی در لیگ بازی را دستکم می گیرند. این برمی گردد به نگرش بازیکنان.
*شاید بگویند چون من جام گرفته ام، موفق بودم ولی به نظر من باید دید که مربی در باشگاه جه کرده است. دو سال قبل که آمدم، وضع باشگاه خوب نبود ولی ما یک انقلاب به وجود آوردیم. آن اوایل به مشکل خوردیم. فصل اول بعد از 8 هفته اولین برد را به دست آوردیم.
ما در نیمه اول بازی استقلال تبریزی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. جای نگرانی داشت چون 4 روز قبلش بازی کرده بودیم. اگر کار به 120 دقیقه می کشید کار ما سخت تر می شد. بچه های ما مثل برگ خزان یکی یکی می افتادند. تعویض ها هم به خاطر خستگی بازیکنان بود. دو سه بازیکن مصدوم هم بعد از سه تعویض داشتیم.
*رجب زاده در فینال حذفی صد در صد نبود که پنالتی بزند ولی تا دقیقه آخر دوام آورد.
*به بازیکنانم گفتم پنالتی چیب نزنید. خود بچه ها سر تمرین می گفتند که نباید چیپ بزنیم. به من یادآوری می کردند ولی تمرکز خوبی داشتند. همیشه می گفتم محکم بزنید و زاویه دار. ارتفاع خوبی داشته باشد و روی زمین این کار را انجام دهید.
*در بازی استقلال خوزستان رجب زاده مصدوم بود. فقط او را به زمین آوردم تا حرف و حدیث درست نشود. مهدی مصدومیت جزیی داشت ولی به خاطر بازی کردن، بدتر شد.
*خدا شاهد است با تمام وجود جلوی استقلال خوزستان بازی کردیم. با تمام وجود حتی دو آنالیز برای بازی استقلال خوزستان داشتیم. تبریزی شرایط خوبی نداشت ولی می خواستم در نیمه دوم او را به زمین بفرستم.
*اگر استقلال خوزستان را می بردیم و پرسپولیس قهرمان می شد، رای های من در برنامه 90 بیشتر می شد.
*باعث افتخارم است که در ذوب آهن بمانم. ما جلسه ای این هفته داریم چون فصل بعد آسیایی داریم. باید از لحاظ امکانات و تجهیزات بهتر باشیم.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =