۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

«خبرجنوب» نوشت: رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به توافق ساخت 10 هتل توسط آلمانیها در ایران گفت: به طور حتم گروه هتلهای اشتایگن برگر آلمان در شیراز نیز هتل خواهند ساخت.

حسن سیادتان افزود: طبق توافق نامه ای که در سازمان میراث فرهنگی به امضا رسیده است مقرر شده دو طرف برای ساخت 10 هتل ظرف مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران اقدام نمایند.
وي ادامه داد: کارشناسان گروه هتل های اشتایگن برگر طی 6 ماه گذشته، 4 بار از ایران و شهرهای مختلف شیراز، اصفهان، تهران و شهرهای دیگر بازدید داشته اند و بازار گردشگری ایران را مورد بررسی قرار داده اند .با توجه به اینکه آمار ورود گردشگران آلمانی به ایران و شهر شیراز بسیار چشمگیر است به طور حتم شهر شیراز منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری آلمانیها است.
رئیس جامعه هتلداران استان فارس در ادامه اين گفت و گو از تخفیف واحدهای اقامتی این استان به گردشگران در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هتلهای استان فارس در ماه مبارک رمضان به گردشگران بین 10 تا ۳۰ درصد تخفیف میدهند.
اظهار داشت: بر اساس تقویم ورودی گردشگران در استان فارس از 15 فروردین تا 15 خرداد حجم ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان افزایش مییابد و در این ایام بیش از 85 تا 90 درصد از هتلهای استان فارس اشغال شد.رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: از این میزان 50 تا 60 درصد مربوط به گردشگران خارجی بود که در هتلهای 3 ، 4 و 5 ستاره استان فارس اقامت کردند و 25 تا 30 درصد مابقی اين ظرفیت نیز توسط گردشگران داخلی اشغال شد.سیادتان با بیان اینکه دوره بعدی حضور تورهای گردشگر خارجی در استان فارس اوایل مهرماه تا نیمه دی ماه است، خاطرنشان کرد: تاکنون 50 درصد از هتلهای استان فارس برای دوره زمانی ذکر شده توسط گردشگران خارجی اشغال شده است.
وی با بیان اینکه از 15 خرداد تا اواسط شهریورماه دوره خلوت بودن هتلهای استان است، تصریح کرد: جامعه هتلداران از مسئولان ادارات و نهادها درخواست دارد که برای رونق این صنعت در استان فارس همایشها و کنگرههای خود را در این بازه زمانی برگزار کنند.
رئیس جامعه هتلداران استان فارس بیان کرد: با این اقدام هم هتلهای استان فارس از رونق در تمام طول سال برخوردار میشوند و هم اینکه سازمانها میتوانند از تخفیفات ویژه هتلها استفاده کنند.

کد خبر 541672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =