میدان بهارستان پیاده راه می شود/ پاسخ سازمان اتوبوسرانی به انتقاد مردم از ترافیک

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جوابیه ای نسبت به یک انتقاد مردمی از ترافیک در اطراف میدان بهارستان اعلام کرد به زودی این میدان، پیاده راه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از انتقادهای مرسوم مخاطبان در سرویس مشکلات مردم، موضوع ترافیک خیابانهاست. یکی از مخاطبان در این باره نوشته است: خطوط اتوبوس رانی زیاد در اطرف میدان بهارستان، آن را تبدیل به یک پایانه بزرگ اتوبوس کرده است، شلوغی و آلودگی هوا و آلودگی های صوتی ناشی از آن، کیفیت حضور پیاده در این میدان میدان ارزشمند تاریخی را بسیار تحت تاثیر قرار داده آن هم در حالی که به یمن گسترش مترو خط دو و چهار و همچنین خط هفت و شش در آینده نزدیک، بسیاری از خطوط اتوبوس رانی که مبدا و مقصدشان بهارستان است بی توجیخ ترافیکی به نظر می آید؛ مانند بهارستان کلاهدوز، بهارستان بلوار ابوذر، بهارستان رسالت و... خطوط دیگر مثل بهارستان شوش هم می توانند چند متر پایین تر در چهارراه سرچشمه مستقر شوند با یک اقدام کم هزینه و ساده کیفیت حضور پیاده در بهارستان به میزان زیادی افزایش می یابد، ممنون بابت پیگیری.


پس از پیگیری موضوع از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی، جوابیه ای به شرح زیر به دفتر خبرگزاری خبرآنلاین رسید که عینا منتشر می شود:

 

مدیر مسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
موضوع: پاسخ به مطلب "خطوط اتوبوسرانی زیاد در اطراف میدان بهارستان که میدان را به یک پایانه بزرگ اتوبوس تبدیل نموده"
با سلام
احتراما با عنایت به مطلب ذکر شده در خبرگزاری خبرآنلاین با عنوان "خطوط اتوبوسرانی زیاد در اطراف میدان بهارستان که میدان را به یک پایانه بزرگ اتوبوس تبدیل نموده" به آگاهی می رساند:
طرح مطالعات و ساماندهی تغییر مسیر ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه 12 که میدان بهارستان نیز در این طرح قرار دارد، در آینده نزدیک با احداث پیاده راه در میدان مذکور و سایر نقاط این منطقه به منظور کاهش ترافیک و آلودگی در دستور کار حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.
فریگرد رزم آرا
مشاور مدیرعامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =