معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مایحتاج مردم برای ماه رمضان در استان تامین و ذخیره سازی شده است، گفت : با اجرای طرح ضیافت درصدد کنترل افزایش قیمت ها به واسطه افزایش تقاضا هستیم .

به گزارش خبرآنلاین، علی نواداد در نشست ستاد تنظیم بازار استان، با تاکید بر نظارت بر بازار و قیمت ها برای رفاه بیشتر مردم در رمضان، اظهار کرد : با افزایش خود سرانه قیمت ها در ماه رمضان برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد : باید مراقبت کنیم تا کیفیت اقلام مصرفی ماه رمضان به علت افزایش تقاضا کاهش نیابد .

نواداد اعلام کرد: به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ ، از شانزدهم خرداد جاری در قالب طرح ضیافت مرغ گرم برای مصرف کننده به صورت خرده فروشی تا سقف 65 هزار ریال در استان عرضه می شود .

وی گفت : قیمت هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده به صورت خرده فروشی نیز 51 هزار ریال خواهد بود .

وی قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد را برای مصرف کننده به صورت خرده فروشی 210 هزار ریال اعلام کرد و افزود : قیمت شکر و برنج هم به زودی اعلام می شود ضمن اینکه در قیمت زولبیا و بامیه در استان افزایش نخواهیم داشت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از فعال بودن کشتارگاه های استان برای تامین نیاز بازار در طول ماه رمضان خبر داد .

کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت : یکهزار تن گوشت مرغ منجمد و دو هزار و 500 تن شکر ،همین طور خرما و گوشت قرمز به مقدار نیاز استان تامین شده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =