ذوب آهن با پنالتی زن هایش قهرمان جام حذفی شد

فینال جام حذفی به وقت اضافه کشید و در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در 90 دقیقه مسابقه استقلال و ذوب آهن در فینال جام حذفی ، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند. در این بازی حساس که برای اولین بار در ورزشگاه شهدای نهبندان خرمشهر برگزار می شد ، 15 هزار هوادار حضور داشتند. هوادارانی که ساعت ها قبل از بازی به ورزشگاه آمده بودند. از سوت آغاز بازی تا سوت پایان 90 دقیقه مسابقه که فغانی خیلی هم با تاخیر به صدایش در آورد ، دو تیم هرکدام یک گل زدند. بازی خیلی فوق العاده نبود. ذوبی ها خیلی خسته بودند و استقلالی ها هم دور از مسابقه. 

یاران یحیی اول به گل رسیدند. در دقیقه 20 بازی فرار اسماعیلی فر و شوت او بعد از خوردن به پای حنیف به تیر دروازه خورد و در برگشت به رحمتی خورد و گل شد. اسقلال بعد از این سعی کرد تا تلافی کند. سانترهای زیاد و چند ضربه سر که نتیجه ای نداشت. مهمترین خطر آبی ها ضربه ای بود که حنیف به تیر کوبید و البته کاشته امید که وحید مظاهری عالی دفعش کرد.

در نیمه دوم اما استقلالی ها با خطای اسماعیلی فر صاحب پنالتی شدند و امید ابراهیمی این توپ را گل کرد. این نتیجه ای بود که تا پایان مسابقه ادامه داشت و 90 دقیقه با همین نتیجه تمام شد. گل محمدی که از همان ابتدای بازی به خستگی شاگردانش و بدی زمین بازی گلایه داشت ، خیلی زود تبریزی را از دست داد. بعد اسماعیلی فر آسیب دید و در دقیقه 90 علی حمام! البته حمام با همان حال ناچار به ادامه بازی شد.

در وقت اول تلف شده مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد و بازی به 15 دقیقه دوم رسید. دو تیم انگار به رفتن بازی به ضیافت پنالتی ها راضی بودند. استقلال که در نیمه دوم شیحی و بعد هم رمضانی را به جای برزای و بعد از دقیقه 106 ، برهانی را جای اسماعیلی به زمین آورده بود ، به این فکر می کرد که خستگی ذوب آهن می تواند آنها را قبل از پنالتی ها برنده کند. اگرچه در پنالتی ها هم داشتن رحمتی برای شان نعمتی محسوب می شد. با این وجود تیم از هم پاشیده مظلومی خیلی توان تمام کردن بازی در 90 دقیقه را نداشت و امیدشان به پنالتی ها بود.

در وقت دوم اضافه شاید مهمترین اتفاق ، درگیری رمضانی با ولید اسماعیل بود که تقریبا همه کادرفنی استقلال برایش به زمین ریختند. کار بالا گرفته بود که فغانی دعوا را خواباند لحظه ای بعد هم آرش از دو قدمی دروازه ، ضربه سرش را گل نکرد و بازی در 120 دقیقه مساوی شد

در پنالتی ها اولین ضربه را میثم مجیدی برای استقلال زد و گل شد. بعد نوبت به رجب زاده رسید که او هم برای ذوب گل زد. پنالتی دوم استقلال را مگویان گل کرد. برای ذوب مهدی مهدی پور پنالتی زد و در خلاف جهت رحمتی توپش را گل کرد. امید ابراهیمی پنالتی زن سوم استقلال بود. او هم خلاف جهت توپش را گل کرد. مسعود حسن زاده هم پنالتی سوم ذوب را گل کرد. باز هم رحمتی مسیر را درست تشخیص نداد. علیرضا رمضانی باید پنالتی چهارم آبی ها را می زد. رمضانی جوان توپش را زد و رشید مظاهری بخوبی این پنالتی را گرفت.

محمرضا حسینی جوان هم پنالتی اش را وسط و بالا زد و باز رحمتی نتوانست توپ را مهار کند تا آخرین پنالتی آبی ها به یعقوب کریمی برسد. او توپش را گل کرد. رحمتی باید پنالتی آخر ذوب را می گرفت تا ناجی تیمش شود. هادی محمدی پشت توپ ایستاد. او توپش را گل کرد و یاران یحیی دومین سال متوالی قهرمان جام حذفی شدند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =