متقاضیان وام ازدواج می گویند سامانه ثبت درخواست این وام از کار افتاده است و بانک های عاملی که توان پرداخت وام را دارند، مشخص نمی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش وام ازدواج به هر زوج 20 میلیون تومان باعث تشویق جوانها به رفتن سر خانه بخت خود شده، ولی آنقدر هفت خوان گرفتن این وام، سخت شده که هر کسی قادر نیست از این هفت خوان بگذرد و 20 میلیون وعده داده شده را بگیرد.
به جز مشکلاتی که گاه و بیگاه خبرهایی از بدقولی و عدم رعایت نوبت در صف ماندگان این وام منتشر می شود، امروز مشکل تازه ای مقابل متقاضیان وام ازدواج قرار گرفته: سامانه ثبت درخواست وام، امکان ثبت کامل درخواست متقاضیان را نمی دهد.
برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم طی تماسهایی اعلام کرده اند با تعیین استان محل سکونت، سایت اعلام می کند بانک های عامل پرداخت وام، وجود ندارد.

 

نمونه صفحه ثبت درخواست وام و پیام یافت نشدن بانک عامل


کاربرانی که در صفحه تعیین بانک عامل با پیام "هیچ موردی یافت نشد" مواجه شدند، قادر به ادامه ثبت کامل درخواست خود نبودند.
این مزدوجین جوان از مسئولان خواستند تکلیف بانکهای عاملی که پرداخت وام ازدواج بر عهده آنهاست در این سایت مشخص شود.

در توضح این مشکل، سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توضیح داد: اين امر هنگام مراجعه همزمان تعداد زيادي از متقاضيان ازدواج به سايت ازدواج اتفاق مي افتد که با توجه به کثرت  متقاضيان در مقاطع مختلف و محدوديت منابع قرض الحسنه بانکي (در کنار کثرت تکاليف قرض الحسنه ابلاغي به بانک ها)، تعيين شعبه از سوي بانک عامل با تاخير مواجه خواهد شد.

همچنین این سامانه در پاسخ به این سوال کهدر هنگام ثبت نام هیچ بانکی در لیست ظاهر نمی شود؟ توضیح داد: با افزايش بيش از حد مراجعين به بانکهای استان مورد نظر ، امکان ثبت نام براي متقاضي جديد ميسر نمي باشد.لذا متقاضي مي بايست در فـــرصتهاي بعدي با اعلام اعتبارات جدید براي ثبت نام به سامانه مراجعه نمايد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    1 0
    اقا توی این مملکت اگه ثروتمند وسرمایه دار نباشی خیر بانکها بهت نمیرسه