خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند تهرانی IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام و احترام، بنده مسیره هر روزه ام از اتوبان امام علی به شهرک مشیریه و بالعکس میباشد. در انتهای خیابان پامچال در مشیریه منتهی به اتوبان امام علی، حدود تقریبا 100 متر تابلوی توقف مطلقا ممنوع در هر دو مسیر رفت و برگشت نصب شده است. ولی متاسفانه هر روز شاهد توقف خودروهایی هستیم که بعضا خاور و نیسان نیز هستند و باعث تنگتر شدن مسیر شده است. خواهشمند است از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی بخواهید با اعمال جریمه برای رانندگان خاطی، حق دیگر شهروندان را رعایت کنند. با تشکر
  • باربد A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    ضعف قانون و مجری قانون در حمایت از خط کشی عابر پیاده به حدی است که خودرو ها –خصوصا" مسافربرها پشت خط کشی عابر پیاده نه تنها نیش ترمزی هم نمی زنند که سرعتشان کم شود، بلکه به قصد زدن و رد شدن از روی عابر به سمت آنها می روند و به فاصله ی 5 سانتی از عابر ویراژ میدهند. برای مثال سری بزنید به میدان ونک و حوالی آن. مثل مقابل خ گاندی و خ خدامی و . . .
  • منتقد به بيمه پارسيان IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام و احترام لطفا از مسئولين شركت بيمه پارسيان سوال كنيد چرا با گذشت ده روز از پرداخت ماهيانه حق بيمه‌ از طرف مشتريان، هنوز اين پرداخت در سيستم ثبت نشده و مسولين بيمه هم به مشتريان پاسخ درست و مشخص نمي دهند. با تشكر
  • ایثارگر A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 1
    سلام خسته نباشید ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان . اگر ممکنه پیگیر مصوبه اخر مجلی نهم در رابطه با قانون حمایت از ایثار گران با درصد کمتر از 25 باشید که شوار نگهبان چه وقت مصوبه فوق را تصویب یا رد میکنه . باز هم تشکر میکنم.
  • معلم IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام لطفا بخشنامه ای که ادامه تحصیل فرهنگیان رو ممنوع اعلام کرده پیگیری فرمایید. آموزش و پرورش با فرهنگیانی که قبول شدن هیچ گونه همکاری نمیکنه. لطفا پیگیری فرمایید.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    با سلام،لطفا بی عدالتی های موجود در قانون سربازی را مطرح کنید،چرا باید کسی که غیبت داشته و به سن 27 سال رسیده بتونه خدمت را با وام بانکی تازه بخره بعد دانشجویی که فوق لیسانس و دکتری گرفته و 27 سال شده باید دو سال با حقوق سربازی سر کنه؟