۱۱۰ تابلوی تبلیغاتی بدون مجوز از جاده‌های استان چهارمحال وبختیاری جمع‌آوری می‌شود

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، شناسائی و جمع آوری تابلو های تبلیغاتی بدون مجوز از جاده های چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل وپايانه هاي استان ،محمد كریمی با بیان این كه نصب هرگونه تابلو مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرورو است، افزود: متاسفانه اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب ) در راه های استان نموده اند .

وی گفت: اداره كل حمل و نقل وپایانه های استان با همكاری اداره كل راه و شهرسازی نسبت به شناسائی 110تابلو تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی مختلف استان اقدام كرده است و به زودی عملیات جمع آوری این تابلوها اجرائی می شود.

كریمی تصریح كرد: از بهره برداران و اشخاصی كه اقدام به نصب این تابلو ها نموده اند، تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع آوری تابلو ها توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه ها و اداره كل راه شهرسازی، تابلو های فاقد قرارداد و غیر مجاز را جمع آوری نمایند و در ایجاد امنیت در جاده های استان سهیم باشند .

وی، یادآور شد: تبلیغات در محورهای مواصلاتی، رسانه ای منحصر بفرد است و تحقیقات نشان می دهد نمایش های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در كنار جاده ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است كه باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت ، رفاه و آسایش مسافران و كاربران جاده ها قرار گیرد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =