ایسنا نوشت:برنامه «اکسیر» که این روزها با اجرای فرزاد حسنی به روی آنتن می‌رود، به گفته‌ی تهیه‌کننده‌اش تلاش می‌کند به دور از حساسیت‌ها و با آرامش به کار خود ادامه دهد.

 

تهیه‌کننده تاکید می‌کند: «اکسیر تلاش می‌کند در بخش‌های نمایشی بر روی حساسیت‌های جامعه و خط قرمزها راه نرود.»

مصطفی شریفی ، با اعلام این خبر که برنامه «اکسیر» تا پایان سال روی آنتن شبکه سه خواهد ماند، از اجرای متفاوت فرزاد حسنی که ترکیبی خواهد بود، خبر داد.

او گفت: فرزاد حسنی قرار است در شیوه‌ی اجرا سبک جالبی را به مخاطبان ارائه دهد که در آن همزمان اجرا و بازی خواهد داشت و خود او این سبک اجرا را طراحی کرده است و در آینده مخاطبان شاهد این اجرا خواهند بود.

او سپس تأکید کرد که برنامه «اکسیر» همچنان در تلاش است هر روز ارتقاء پیدا کند.

شریفی درباره‌ی اینکه با انتقادهایی که درباره برنامه «اکسیر» مطرح و حاشیه‌هایی که پیش آمد این برنامه چه تغییراتی خواهد داشت، اظهار کرد: پس از حاشیه‌هایی که برای اجرای برنامه «اکسیر» پیش آمد، از آن پس این حساسیت‌ها هم از سوی مجری برنامه و هم عوامل مدیریت می‌شود. در غیر این صورت هیچ انتقادی نسبت به برنامه «اکسیر» و محتوای آن تاکنون به دست ما نرسیده است خود برنامه از حیث موضوع مشکلی نداشته است.

تهیه‌کننده برنامه «اکسیر» در بخش پایانی گفت‌وگوی خود در پاسخ به این پرسش که مهمانان این برنامه چگونه انتخاب می‌شوند، توضیح داد: «اکسیر» تنها برنامه‌ای است که مهمانان آن صرفا به واسطه موضوع متناسب با اتفاقاتی که رخ داده است و عکس‌العمل‌هایی که داشته‌اند و می‌توانند پیام تأثیرگذاری را برای مخاطب داشته باشند به برنامه دعوت شده‌اند. چهره‌هایی که موضوعاتی که در برنامه «اکسیر» وجود دارد را تجربه کرد‌ه‌اند. هیچ چهره‌ای در برنامه «اکسیر» بدون نگاه مصداقی انتخاب نشده است.

مصطفی شریفی در پایان بار دیگر تأکید کرد که برنامه «اکسیر» حواسش به بازی‌ها و درام‌هایش است تا روی حساسیت‌های جامعه راه نرود.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریو RO ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    1 1
    مردم باید به چه زبانی بگند که از فرزاد حسنی خوششون نمی یاد ... این برنامه باید با اجرای یک مجری دیگر ادامه یابد خیلی کسان هستند که این برنامه را فقط و فقط به خاطر اجرای فرزاد حسنی نمی بینند