تدوین برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان سمنان در راستای تحقق شعار سال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در نشست شورای معاونین بیان داشت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، وظائف و مأموریت های این شرکت تدوین گردیده و اجرائی می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده اظهار داشت: برای تحقق این شعار که براساس سیاست های ابلاغی مقام معظّم رهبری است، مبتنی بر شاخص های کمی و عملیاتی می باشد تا میزان دسترسی به هدف قابلیت پایش داشته باشد.
وی با اشاره به این که کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی، تقلیل نرخ انرژی تأمین نشده و کاهش نرخ زمان خاموشی مشترکان از جمله برنامه ها است گفت: تأمین برق مطمئن و مستمر مشترکان به ویژه مشترکین صنعتی جهت افزایش و ارتقاء تولیدات داخلی از مهم ترین مأموریت های این شرکت است.
مهندس موسوی زاده با عنوان این که نهادینه سازی مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف در تعرفه های مختلف از مؤلفه های مهم است افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای کاهش رشد مصرف برق در بخش های خانگی، غیرمولّد و اداری از دیگر برنامه ها به شمار می رود.
وی توسعه شبکه ها و تأسیسات برق رسانی به منظور تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی، صنعتی و اشتغال زائی را مورد تأکید قرار داده و اضافه کرد: بهره گیری از یراق آلات و تجهیزات ساخت داخل در خطوط و تأسیسات برق رسانی از اقداماتی است که مورد توجه می باشد.
رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان به خرید کالاهای ایرانی جهت مصارف اداری اشاره کرد و یادآور شد: توسعه امر تحقیقات و پژوهش، عملیاتی نمودن مدیریت استراتژیک و مهندسی مجدد تجهیزات برقی به جهت بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود از برنامه های دیگری است که باید با برنامه ریزی، حرکت رو به رشد داشته باشیم. مهندس موسوی زاده همچنین تصریح کرد: تداوم رزمایش های خدمت متعالی برای بهینه سازی شبکه ها، توسعه آموزش به ویژه آموزش های حین کار، توسعه و ارتقاء فعالیت های فرهنگی در کارکنان و خانواده های آنان و بهبود بهره وری و تسریع در ارائه خدمات به منظور بازدهی و اثربخشی بیشتر، در برنامه های عملیاتی این شرکت قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =