درخواست جمعی از هواداران ملوان برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری

جمعی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی دردیدار با مدیرکل ورزش وجوانان گیلان خواستارکمک مسولان برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری و اصلاح ساختار باشگاه وهیات مدیره شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان، جمعی از هواداران ودست اندرکاران پایگاه خبری هواداری باشگاه ریشه دار و مردمی ملوان بندرانزلی با حضور در دفترکار مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ، وی را که خاک خورده ورزش ، باتجربه ودارای تحصیلات عالی ورزشی است ،یکی از حامیان اصلی این باشگاه دانستند که میتواند کمک بسیاری به ملوان انجام دهد.
این جمع در ادامه با انتقادشدید از برخی مسولان بابت سقوط این تیم ، از رهنما و دیگر مسولان استانی وکشوری خواستند تا پیگیریهای لازم برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را تا رسیدن به نتیجه ادامه دهند چراکه جایگاه ملوان بالاتر از اینهاست واگر کمی تدبیردر برخی مسولان باشگاه و حمایت بیشتراز دیگر مسولان وجود داشت و ناداوریها هم نبود، حال نیازی به این تکاپو ونگرانی ها نبود.
آنان در ادامه از مدیرکل ورزش وجوانان گیلان خواستند در مجامع باشگاه ملوان به عنوان نماینده امین هواداران با قدرت صحبت کرده و از حق آنان دفاع کند.
این هواداران و دست اندرکاران پایگاه خبری هواداری باشگاه ملوان در ادامه دنیامالی را فردی شاخص ، مدیر و با وجود ونگاه ورزشی دانستند واز وی خواستند تمام تلاش خود را برای خرید امتیازیک تیم لیگ برتری برای باشگاه ملوان بکار گیرد.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان هم با تشکر از پیگیریهای استاندار گفت : دکتر نجفی در نامه ای از دکتر روحانی رییس جمهور خواستند تا پیگیر وضعیت تیم بزرگ ملوان باشند و نگاهی ویژه به این تیم مردمی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه پیش از سقوط این تیم هم نشستها وکارهای زیادی برای رفع مشکلات ملوان انجام شده بود ، افزود :ما به خواست هواداران عمل خواهیم کرد ورایزنی ها راتا رسیدن به نتیجه ادامه می دهیم و البته به دنبال منابعی ثابت وپایدار برای تیمهای فوتبال گیلان هستیم.
رهنما گفت :نباید جرم افرادی را که وظایف اصلی خود را انجام نداده اند کم کنیم و افرادی را که نقشی ندارند ،مقصر سقوط بدانیم.
وی با اشاره به شیطنت برخی رسانه ها در چنین شرایطی گفت : یکی از رسانه ها اول وآخر مصاحبه من را برداشته وبا سانسور دیگر جملات و تغییر در مفهوم اصلی صحبتها در موضوع سقوط تیمهای ملوان وداماش، باعث دلخوری مخاطبان وهواداران شده است که عمل شایسته ای نیست.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در ادامه از پیگیریهای خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس و احمد دنیامالی مدیرعامل ملوان قدردانی وتشکر کرد.
نایب رییس هیات فوتبال گیلان نیزهمه دست اندرکاران را درسقوط تیم ملوان مقصر دانست و گفت : تاکنون 4 مکاتبه با دبیرکل فدراسیون فوتبال کرده ایم که 35 درصداز بازیهای تیم ملوان با اشتباهات داوری همراه بوده است.
میرشهاب مومنی در ادامه همدلی و باور را از راههای موفقیت در هرکاری عنوان کردو افزود : باید دست در دست هم دهیم ، تلاش کنیم تا ساختاردرستی در باشگاه ملوان ایجاد شودو دوباره بتواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =