امام جمعه بندرعباس گفت: نمایندگان مشکل های استان را بشناسند و اگر بنا دارند در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشند مدیران لایق و توانمند و حتی مخالف خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به در پیش بودن 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) ، بیان داشت: در همه حرکت ها و برنامه ها باید به یاد امام راحل باشیم و وصیتنامه این مرد بزرگ که بزرگترین حرکت قرن را رهبری و هدایت کرد باید زمزمه هر روزه افراد باشد.

وی در ادامه به آغاز فعالیت مجلس دهم اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی با پرداختن به کار اساسی خود که همان وضع قانون است می تواند در جهت رفع مشکل های موجود جامعه گام های موثری بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه والایی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: کلید حل مشکل های جامعه در مجلس است و مشکل جوانان، اعتیاد ، مشکل زندگی فردی ، جمعی و زندگی شهرنشینی بوده و استان ها تنها نمونه هایی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از جایگاه قانون به آنها بپردازند.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: نمایندگان مشکل های استان را بشناسند و اگر بنا دارند در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشند مدیران لایق و توانمند و حتی مخالف خود را بکار گیرند ولذا مدیرانی بکار گرفته شود که در عمل توانایی اداره استان را داشته باشند و درون هرمزگان چنین مدیرانی را می توان یافت و استفاده کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات، بیان داشت: دنیا از سیگار احساس خطر می کند و به همین دلیل روزی را به این عنوان نامگذاری کرده و 90 درصد ضرر و زیان سیگار کشیدن افراد سیگاری به کسانی که پیرامون آنها قرار گرفته اند وارد می شود.

وی گفت: سیگار از همه مواد مخدر زیان بارتر است چون سایر مواد مخدر را نمی توان در همه جا استعمال و مصرف کرد و خانواده های بسیاری عزیزان خود را به واسطه سرطان ناشی از مصرف دخانیات به خصوص سیگار از دست داده اند.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: افراد غیر سیگاری باید با نهی از منکر جلوی وارد شدن این زیان ها به خود و سایرین را بگیرند و بسیاری از مراجع نیز سیگار کشیدن را حرام دانسته اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =