شهردار ارومیه: مردم آذربایجان غربی روز 10خرداد استقبالی تاریخی از رئیس جمهور به نمایش خواهند گذاشت

محمد حضرت پور شهردار ارومیه عصر پنج شنبه در بازدید روند خدمات رسانی شهرداری به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری از مردم ارومیه برای استقبال از دکتر حسن روحانی دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت پور شهردار ارومیه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی شهرداری به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری گفت: شهرداری ارومیه آماده استقبال از حضور رئیس جمهور محترم ایران هستیم و تمامی مراحل آماده سازی از میهمان ویژه استان و شهر ارومیه را انجام داده ایم.
وی افزود: مردم آذربایجان غربی به میهمان نوازی مشهورند و آنها نمایشی از فرهنگ بالای خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور به نمایش خواهند گذاشت.
حضرت پور تصریح کرد: من بعنوان شهردار ارومیه از مردم بدور از هرگونه جریان سیاسی برای استقبال از میهمان دعوت می کنم تا استقبالی مناسب و تاریخی را از دکتر روحانی داشته باشند.
شهردار ارومیه گفت: سفر رئیس جمهور به ارومیه و استان آذربایجان غربی میتواند سبب خیر و برکات زیادی داشته باشد و در این راستا استقبال مناسب هم میتواند به آن کمک کند.
وی افزود: برای جبران عقب ماندگی ها و دریافت بودجه های مناسب قرار است دولت در قالب صندوق ذخیره ملی به استان تخصیص داده شود که میتواند تاثیر زیادی برای پیشرفت آذربایجان غربی داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =